Mitä kaikkea kannattaa nyt ostaa kun prismassa on -15% päivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli siis tuohon ei kuulu ruoka, eikä vaipat, mutta taloustavarat (lukuunottamatta wc-paperia) kuuluu.

Mulla on nyt listalla:
suihkusaippua
konetiskitabut
fairy
pyykkipulveri
dödö
hiusväri

Mitä muuta sitä vielä keksis? Tarkoitus on siis ostaa pitkällä tähtäimellä, eli pidemmäksi aikaa :)

[QUOTE="vieras";22233061]Kuuluuko tamponit ja terveyssiteet?[/QUOTE]

Kyllä mä luulisin, kun eikö ne hygieniatuotteiksi lasketa. Mutta mulla itselläni ei ole moisille käyttöä :)

[QUOTE="vieras";22233071]Mitens lastenvaatteet, alusvaatteet, talvikengät? ite ainakin meen niitä kattelemaan =)[/QUOTE]

Joo...pikkareita piti keskimmäiselle ostaa. Kiitos muistutuksesta :) Ja tosiaan esikoiselle talvikengät. Ne muistin mutten muistanut teille listata :)

Alkuperäinen kirjoittaja alaston sydän;22233089:
Mites joululahjat?

Tätäkin vähän pohdin, eli legoja voisi ostaa paketin-pari. Tosin samalla kyllä varmaan voisi tosiaan ostaa suvullekin niitä lahjoja. Pitääpä oikein kunnolla pistää aivpt tänään pyörimään ja miettiä että mitä sitä sitten ostais kellekin :)

[QUOTE="vieras";22233188]On kyllä epäreilua, että teillä ei saa vaipoista ja vessapaperista sitä -15 % miten se voi mennä noin? :o[/QUOTE]

Jospa meidän kauppa kannattaakin kotimaisia kestovaippavalmistajia ja sitä kautta ei anna alennusta vaipoista? :D

Yhteistyössä