Mitä kahvia teillä juodaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sumppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sumppi"

Vieras
Mitä kahvia teillä juodaan ja kuinka paljon?

Meillä juodaan watsa kahvia ja kahvit keitetään pari kertaa päivässä. Nuoruudessa olin kahvin oikea suurkuluttaja mutta siitä onneksi päästy näillä kahvin hinnoilla..

Juhla mokkaa ja saludoa. Tykkään noista, mutta joskus tarjouksesta tulee ostettua Costa ricaa. Kahvia juodaan paljon. Keitetään vapaapäivinä neljät kahvit ja juodaan 2-3 mukillista maitokahvia kerrallaan. Työpäivinä tulee sitten töissä juotua aika kiitettävästi myös.

En juo muuta kuin juhlamokan tumma paahtoa tai presidenttiä.
Joskus viduttaa kun joku tulee kylään ja tuo kahvipaketin mukanaan ja se on jotakin euroshopperia tai saludoa :x

Juhla Mokan tumma paahto on nykyinen suosikki. Aikaisemmin juotiin Brasilia. Mä juon kupillisen aamulla ja toisen puolilta päivin, kun lapsi käy päikkäreille (äidin luksusaikaa ;) ). Mies juo (kotona ollessaan) näiden lisäksi vielä iltakahvin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä minä;27770665:
En juo muuta kuin juhlamokan tumma paahtoa tai presidenttiä.
Joskus viduttaa kun joku tulee kylään ja tuo kahvipaketin mukanaan ja se on jotakin euroshopperia tai saludoa :x

Meillä miehellä on vähän sama ongelma, miedot, "halpis" kahvit ei oikein uppoa. Mulle on iahn sama, mitä kahvia juon. Kunhan ei ole kovin monta tuntia seisonut pannussa. :D

[QUOTE="sumppi";27770623]Mitä kahvia teillä juodaan ja kuinka paljon?

Meillä juodaan watsa kahvia ja kahvit keitetään pari kertaa päivässä. Nuoruudessa olin kahvin oikea suurkuluttaja mutta siitä onneksi päästy näillä kahvin hinnoilla..[/QUOTE]

Juhlamokkaa tai pressaa, jos alessa.

Cafe Hieno tumma paahto on ainoa mitä ostan ja kaksi kertaa päivässä yleensä keitän. Mies ei juo kuin aamuisin kahvia ja saatiin kapselikeitin jouluna, niin nyt olen sillä keittänyt iltapäiväkahvit itselleni.

Meillä juodaan espressoa tai cappucinoa (Pauligin). Mies juo ihan törkeesti kahvia, ite lopetin muutama kuukausi sitten kun vauvalle tuli kaikesta mahavaivoja. Nyt jouluna join ja ai että maistu hyvälle, varsinkin kerman kanssa.

Taitaa kaapissa olla Juhla Mokkaa ja Kulta Katriinaa

Mies juo aamuison, töistä tullessa ja ehkä vielä illalla. Itse juon tällä hetkellä vain kotona töiden jälkeen tullessa. On myös tuo kapselikeitin jolla mies tekee itselleen välillä

cafe hieno, tumma paahto
presidentin vaalea tai tumma
Juhlamokka vaalea

Niin juu ja tätä nykyä kahvia keitellaan kolmisen kertaa päivässä..

Viimeksi muokattu:
Paulig Parisiennea pääasiassa. Välillä myös muita tummapaahtoisia (Black label, tumma Presidentti). Mulla tökkii jo se perus Juhla Mokka, puhumattakaan mistään Euro Shoppereista ja Saludoista.

Yhteistyössä