P
pampula
Vieras
Onko kaatopaikan sekajätteeseen vietävällä tavaralla jotain kriteerejä? Siis sen tiedän, että kaiken minkä voi kierrättää, voi viedä sinne ilmaiseksi, niin kuin pahvit, kodinkoneet, lasit jne. Mutta nyt kyse siis sekajätteestä
Mutta nyt mulla olisi tuossa esim.
- iso kasa vanhoja patjoja, joita ei voi enää käyttää, kun ovat ulkovarastossa saaneet homepilkkuja
- pari isompaa huonekalua, joita ei voi enää korjata
- iso kasa vanhoja vaatteita ja kenkiä, joista ei ole enää kierrätykseen
- lasten rikkinäisiä leluja
Näitä on sen verran paljon, etteivät mahdu meidän ulkoroskikseen, eikä myöskään extrahakukertoja kannata tilata, kun niiden suoraan vieminen kaatopaikalle tulee melkein halvemmaksi. Niin voinko mä noi kaikki viedä sinne sekajätteeseen? Hinnaston löysin kaatopaikan sivuilta, mutta en muuta tietoa.
Mutta nyt mulla olisi tuossa esim.
- iso kasa vanhoja patjoja, joita ei voi enää käyttää, kun ovat ulkovarastossa saaneet homepilkkuja
- pari isompaa huonekalua, joita ei voi enää korjata
- iso kasa vanhoja vaatteita ja kenkiä, joista ei ole enää kierrätykseen
- lasten rikkinäisiä leluja
Näitä on sen verran paljon, etteivät mahdu meidän ulkoroskikseen, eikä myöskään extrahakukertoja kannata tilata, kun niiden suoraan vieminen kaatopaikalle tulee melkein halvemmaksi. Niin voinko mä noi kaikki viedä sinne sekajätteeseen? Hinnaston löysin kaatopaikan sivuilta, mutta en muuta tietoa.