Mitä jouluvalmisteluja olet jo tehnyt? Mitä tekemättä? Oletko jo kaikki joululahjat ostanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etaga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon laittanut jouluvalot ;)
Vkl joululahjaostoksille, yhtään lahjaa ei siis ole vielä ostettuna, eikä näinollen myöskään paketoituna!
En oo vielä leiponut mitään, itsenäisyyspäivänä tehdään pipareita , laatikot varmaan teen sit seuraavalla viikolla.

Yhden lahjan olen osittain hankkinut, pitäisi tässä lähipäivinä hankkia loput osat siihen, kun sunnuntaina näen henkilön jolle lahja on menossa (välimatkan takia en lähempänä joulua näe), muuten kaikki onkin sitten vasta suunnitteluasteella :D

Paitsi jo pari laatikkoa joulunameja on tässä taloudessa tuhottu :D

Aamulla olin lahjaostoksilla, nyt enää pari tilausta netistä. Paketoin vasta ihan pari päivää ennen joulua. Jouluvalot on laitettu, ei vielä muuta. Villasukkia ja lapasia on tehtynä useita pareja. Yhtään suklaata en ole vielä syönyt :)

lahjat on ostettu. Paketoin joku viikonloppu ilta kun lapset jo nukkumassa. Kuusi laitetaan lähempänä aattoa. Jouluvalot on ikkunoissa, muita koristeluja ei laiteta. Aiomme vielä leipoa ennen joulua.

Joulukuusi (muovinen) laitettiin maanantaina ja lapsi koristeli sen. Tehtiin piparkakkutalo ja joulutorttuja ja laitettiin jouluvalot. Ollaan otettu muksun kanssa tällainen perinne, että joulunodotus alkaa jo 1.12. Kuitenkin se aika on sitten niin lyhyt jos tekee niinkuin minun lapsuudenkodissani että kuusi haettiin aattoaamuna ja kaikki härdelli tungettiin sille aatolle ja kaikki sitten ihan kireinä et varmasti ehtii kaiken. Ei kiitos enää :D

Jouluvalot ja kuusi laitettiin sunnuntaina :) Kaikki lahjat on myös ostettu, paketoitu ja laitettu laatikkoon lähettämistä varten. Tänään lähtee paketti pohjoista kohti. Olemme aina joulut pohjoisessa sukulaisissa, joten lahjat on helppo lähettää postissa ettei tarvi junassa ite raahaat :D

Nyt tarttee vaan nauttia ja odotella 2,5 viikkoa joululoman alkuun ^_^

yhdelle muksulle on melkein kaikki hommattu yhtä lahjusta lukuunottamatta, toiselle muksulle pari lahjaa on hankittu ja vielä muutama on hankintalistassa kolmannelle muksulle myös muutama hankittu ja vielä kuullostelen mitä hän haluisi/tarvisi neljännelle muksulle myös pari lahjusta valmiina ja lista näyttää tulleen jääkaapin oveen ;)
Vuosien kokemuksella olen jo oppinut että lista jääkaapinoveen josta minä saan nappaa ne toteutettavimmat ideat, ostan aina sen mukaan kun lista tulee.
Tuolta isommalta muksulta tuskin listaa tulee mutta täytyy pitää korvat kuulolla ;)

En mitään! Hyvin poikkeuksellista minulle, yleensä tässä vaiheessa on kaikki muu paitsi jouluruuat tehtynä..
Ens vkl mennään jouluostoksille. Aattona ja joulupäivänä olen töissä, joten kotiin ei tehdä yhtään jouluruokia. Mies ja lapset menee sukulaisiin. Joulukoristeista en tiedä, mahdanko jaksaa laittaa mitään..

Lahjat suurinpiirtein ostettu, jouluvalot laitettu.

Kortit pitääs laittaa tällä viikolla. Ja jouluverhot.

Sithän jääkin enää paketointi, leipominen ja ruuat. Kuusi laitetaan aatonaattona.

Ei olla tehty vielä mitään. Tai no, joulusnapsit ja glögin viinat laitoin maustumaan joku viikko sitten.
Kortteja pitäisi kai alkaa kirjoittamaan ja etsimään postimerkkejä. Jouluvalmistelut (valot ja koristeet ym) ei vain nappaa, ja jotenkin ajattelin että jos tämän viimeisen lapsettoman joulun viettäisi vielä tälleen epäjouluisasti :D

Lahjoja oon ostanu, pari pientä viellä. Siskon lahjoja oon laittanut lahjakassiin, lasten ja veljen lahjat pitää paketoida ja vähän oon miettiny joulun ruokia.
Siinä kaikki valmistelut mitä oon tehny.
Ei ole mitään kiirettä viellä.

Yhteistyössä