Mitä joululahjaksi kummeille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KOhta tulee kiire..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KOhta tulee kiire..

Vieras
Eli mitä laitatte pieniltä lapsiltanne joululahjaksi kummeille?? mUlta ideat hukassa, ku neiti niin touhukas ettei pysy paikallaan askartelua tai leipomista varten..Saatika jalankuvia painamaan.. :D

Mäkin kaipaisin vinkkejä tähän. Kummeja on kahdeksan; osa toki aviopareja, joten yksikin muistaminen riitää. Yhtenä jouluna olen jaksanut ostaa kaikille jotain pientä henkilökohtaista. Taisi olla aikana, jolloin oli vain esikon kummit. Nyt noita on niin monta, että joku yleislahja olisi paikallaan. Valokuva annetaan toki, mutta mitäs kuvan kaveriksi? Tämän vuoden kerhokuvat ei ole ihan huippuja, joten en ajatellut suurentaa tai kehystää tällä kertaa. Nimikoituja pyyhekeitä mietin, mutta onko tylsä?

Vieras mä tykkäsin kans pyyhkeistä.osaiskohan sun lapset neuloa kuvioita tai joain semmoselle vohvelikankaalle? jos sulta onnistuu sit ompelu niin ompele patalaput tai jotain?

kivoja lhjoja on olleet mm. lapsen koristelema lautanen, kuvat lapsesta, lapsen kädenjälki/jalkapohja kipsitauluna/värillä painettuna tai tyynyliinaan/paitaan painettuna lapsen kädet/jalat, muki jossa lapsen kuva, seinäkalenteri jossa kuvia lapsen elämästä menneeltä vuodelta. Paita jossa lukee esim. Emmin eno jne.

Meillä saa lasten kummit aina lahjat meiltä.
Ja ne ei kyllä itse asiassa liity edes lapsiin mitenkään, kaikille jotain mistä pitävät.
Tosin ovat meille muutenkin hyvin läheisiä, sisko, veli, läheiset kaverit.

Meidän lasten kummit ovat saaneet mm. Marimekon pyyhkeitä, suklaata/nameja jossain kauniissa astiassa ja Aalto-kynttilälyhdyt.
Valokuvat annetaan joka vuosi ihan muuten vain :)

Muoks. ja kummit ovat hyviä ystäviä, joille joka tapauksessa tulisi annettua jotain pientä kivaa.

Mä olen sitä mieltä et aikuiset ei tarvitse mitään lahjoja. Tietenkin jos kummilapsen perhe kylpee rahassa ja halutaan välttämättä jotain ostaa ni sitte, mut ite oon saanu jo kymmenen vuotta Pentikiä ja kaikenmoisia astioita, teetä, lautasia ja aika arvokkaita juttuja. En olis tarvinnu kyllä suurtakaan osaa niistä ja osa makaa tyhjänpanttina kaapissa. Osan olen uutena antanut lahjaksi eteenpäin. KUmmityttöni perhe on kylläkin paljon rikkaampi mitä itse olen ja nyt kun olen itsekin perheellinen niin hyvä kun mulla on edes rahaa antaa kummitytölle joku lahja. Oon yleensä ostanu jonkun hienon merkkivaatteen alennusmyynnistä hyvissä ajoin ja ne on ollu mieleisiä, koska mulla on samanlainen maku ku kummitytöllä. Olen ostanu jo ens kevääksi synttärilahjan hänelle valmiiksi. Esprit-vaatteita.
Mut mä en halua mitään purkkeja enkä purnukoita. En halua kynttilöitä, en muutakaan. JOs jotain on pakko saada ni shampoo, dödö, suihkugeeli -pakkaukset tai vaikka nilkkasukat, mut ei mitään turhuuskrääsäää. Kiiitos!

tänä vuonna annan kummeille hieronnat, toinen saa ehkä intialaisenpäähieronnan ja toinen ihan perushieronnan ja kumpikin saa45min ajan. Yleensä en näin lahjo, vaan jollain pienemmällä, mutta nyt kummatkin on olleet niin väsyneitä..

Itse en ole saanut juuri mitään lahjoja kummina, jotain joskus pientä, kuvia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä ostin tytön kummisedälle (mun paras ystävä) aikuisten värityskirjan. ja tytön askarteleman kortin saa. neiti lykkää kummilleen aina jotain askartelua kun täällä käy.

Millanen on aikuisten värityskirja ja mistä niitä saa?

ekana jouluna painettiin pojan jalka tyynyliinankulmaan..toisen jouluna purkillinen lapsen/äidin leipoimia ja koristelemia pipareita...kolmantena leivottiin kanssa kakkua ja pipareita..nyt pitäs maalata ne autonlumiharjat, mutta saa nähdä kuin käy.

Mä ajattelin olla ilkeä ja ostaa keskimmäisen kummille MARISKOOLIN :laugh: Se repii pelihousunsa, mutta laittaa sen esille :saint: (meillä on näitä "meille ei ikinä tuu"-juttuja. Kuten 2v sitten vielä Reima- EI IKINÄ. Nytpä niitä onkin enemmän ku tarpeeksi :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
en oo koskaan edes ajatellut että kummeille pitäis hankkia joululahjoja.Niiton niin monta ettei rahat riitä :ashamed:

Ootkohan mun kummilapsen äiti. Kun en kuule kummilapsestani mitään, vaikka olen yrittänyt... Taidettiin pyytää kummiksi vain lahjojen toivossa,.

Yhteistyössä