Barbeja, koruaskartelusetti, tanssimatto, mekko, joku leikkitalo (lps, smurffi yms mitä näitä nyt on), nomination, top model vihko tai saman sarjan sisustusvihko, prinsessa sälää, dvd, kirjoja, leikkiläppäri, kampauspää... Riippu varmaan vähän minkä tyylinen tyttö on.
Meillä on tyttö 5v ja poika 3v.
Oon tytölle ajatellut PetShop-lääkäritaloa + eläimiä, lakanat, tehtäväkirjoja
Pojalle autojen parkkitaloa, autoja, lakanat..
Sit tietysti erilaiset talvitarvikkeet on kivoja (jos ei ole jo) rattikelkka, luistimet, sukset jne...
löytyy pikkusankari.fi sivustolta.
Itse olen tilannut kaksi kirjaa viime jouluksi, Aivan ihana lapsi ja Satupalokunta, enkä olisi hienompaa lahjaa osannut toivoa.
Kirja oli todella kauniisti toteutettu, tarina oli kaunis, todellinen satu ja kuvitus täynnä mielikuvitusta.
Tässä massatuotanto maailmassa on ihana törmätä asioihin joista näet käden jälkeä ja yksilöllistä luovuutta.
Ulkomailta alkanut hamsterihulluus saavutti Pirkanmaan
09.12.2010 - 11:18
Viime jouluna eteenpäin pörräävät, vinkuvat Zhu Zhu Pets -leluhamsterit olivat niin suosittuja Yhdysvalloissa ja Englannissa, että ne loppuivat kesken. Hinnat nousivat moninkertaisiksi nettikauppojen jälkimarkkinoilla.
Hamsteri-innostus on saavuttanut nyt tamperelaislapsetkin. Esimerkiksi Tampereen Kalevan Prismassa hamstereita myytiin marraskuussa lähes 300 kappaletta.
- Kaikkia lisätuotteitakin on myyty kaikki mitä vaan tavarantoimittajalta on saatu ja silti kaikki Zhu Zhu Pets -tuotteet ovat loppuunmyytyjä, Tampereen Kalevan Prisman Mervi Ruuska kertoo Aamulehden Moro-lehdelle.