Mitä jos vihaa työtään/ työpaikkaansa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti83

Vieras
Olin työssä jossa työaika oli ma-pe 10-17 ja to 8.00-17 vaihdoin oman alan töihin kun ajattelin että täytyy niitäkin tehdä muuten koulutus menee hukkaan.. nyt työajat ilta ysiin ja kaikki lauantait.. En tiedä mitä ajattelin kun vaihdoin työpaikkaa.. Tai työ itsessään on ihan kivaa mutta työilmapiiri ja työpaikan järjestelyt ärsyttää!! Täytyis jaksaa olla vähän aikaa.. ei kehtais kokoajan vaihtaa työpaikkaa..

Olen miettinyt että jos en puhuis kenellekkään mitään tekisin vain työni enkä välittäis muusta. Siis olisin perus tasapaksu työntekijä.. Auttaisko?

Voiko asiat parantua ajankanssa? Voiko oppia tykkäämään työpaikasta josta ei alussa ole tykänny?

Kyllä varmaankin voi oppia tykkäämään, riippuu niin kovin tilanteesta. Työilmapiriin on kovin vaikea vaikuttaa parantavasti, mutta äärettömän helppoa osallistua sen huonontamiseen entisestään. Siihen ainakin kannattaa kiinnittää huomiota...

Mä kanssa en pidä työpaikastani. Työkavereistani kyllä.
Inhoan työtäni tosi paljjon, tai en sitä mitä teen siellä, vaan koko saakelin firmaa noin kokonaisuudessaan. Etsin koko ajan muuta työtä ja toivon vaan äkkiä pääseväni nykyisestä paikasta pois. Tuntuu et kohta hajoo pää...

Meillä jos työntekijä ehdottaa jotain sitä katsotaan kun yrittäis luistaa työstä. Tosiasiahan vaan on se että ihmiset on hyviä eri asioissa. Ja jos itse olisin pomo antaisin jokaisen keskittyä siihen missä on hyvä, mutta meillä tungetaan erityisosaamista vaativia töitä niille jotka on hyviä jossain toisessa asiassa vaikka näihinkin projekteihin päteviä työntekijöitä löytyis..

Vaikeesti selitetty, mut ei viitti liikaa paljastaa jos vaikka joku tuttu on tääl..siis töistä..

Yhteistyössä