Mitä jos maanantait tiputettas vallan pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Joo, valivali. Mutta silti. Miten voikaan viikko taas alkaa näin?? Aamulla herätin esikoisen kouluun 7.25. Jostain kumman syystä vauva nukkui edelleen kainalossani, joten laitoin itsekin silmät hetkeksi kiinni. Huomasin että esikoinen on laittanut vaatteet päälleen ja meni hetkeksi katsomaan piirrettyjä. Se onkin sitten viimeinen huomioni ennen lampun pimentymistä.

8.05 soi puhelin. Maanantaisin ja perjantaisin poitsu saa kyydin kaverinsa vanhemmilta kouluun. Sieltä toinen vanhemmista sitten soitteli ja kyseli että herättikö. Poitsun kun piti olla kasilta pysäkillä odottamassa.

Miljoonaa ulkovaatteet päälle, ei aamupalaa, reppu selkään ja juoksemaan pysäkille. Kaverin isä onneksi odotti. Vaan niin jäi poitsun puhelin kotiin, enkä myöskään muistanut antaa kotiavainta poitsulle.

Kun meinaan piti olla tärskyt Turussa. Ja täältä kulkee busseja vähän peijakkaan harvoin. Ei oltais ehditty takas ennen pojan kotiintuloa. No joo, treffit oli tietty pakko perua.

Vauva taas on pelkkää kitinää. En tiedä, taitaa TAAS tehdä hampaita. Tai sitten hän inhoaa maanantaita yhtä paljon kuin äitinsä :D.

Maalasin yhden hyllyn viime yönä. No, päivänvalo todistaa että aivan päin peetä. Uusiks meni sekin homma.

Tein vauvalle ruokaa, poltin pohjaan.

Söin aamiaiseksi jäätelöä ja loput karkit virpojille tarkoitetusta kipasta. Oivaa, hienoa laihdutusta ja karkkilakkoa.

Niin ja äsken luin esikoisen opettajan lähettämän muikkarin: yhtenä päivänä läksyt tekemättä (no, se on kyllä mun moka) ja ollut levoton luokassa, jonka takia poistettu luokasta pariksi minuutiksi. Kas, mulle ei olla asiasta mainittu. Eikä myöskään siitä miten pojat yhtenä päivänä olivat käyneet kaupasta ostamassa kaverin bussirahoilla säkin karkkia. Ja meillähän on tiukka sääntö karkkipäivästä. Tämän kuulin kaverin äidiltä.

Jep. Poitsu saa puhuttelun kun tulee koulusta kotiin ja meikäläinen menee kohta potkimaan puita tai jotain |O |O

Eikä tiputeta, harmi että sun päivä on menny huonosti, mut minä raaaakastan maanantaita :D
Isot lähtee kouluun, pienet lähtee kerhoon. Minä saan käydä kaupassa yksin ja kaupassa on yleenäs puoleen hintaan ruokaa maanantaisin :D
Ja sitte juon kahvit, luen lehden ja vaan istun kunnes pitää hakea kerholaiset.
Voiko olla rentouttavampaa päivää :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kannatetaan :D

Treffaillaan joskus toiste.

Jep. Mutta ei maanantaina :kieh: :kieh:

Muistatko muuten miten viimeksi sohelsin bussien kanssa ja jätin vielä käsilaukkunikin bussiin jne.jne?

Hmm... mitä jos se ei olekaan maanantai... jos sussa on joku paha karma?

MÄ kun EN ole sohlo, en en en :D :D

minä oon vaan nukkunu huonosti. Ekan kerran heräsin kolmeltaku sirdaludin vaikutus loppu, sitte oon heränny seuraavan kerran siihen ku joku huudattaa auton räikkää meidän pihassa ja sen jälkeen hirvee huuto ja mekastus. Meinasin nousta sillon jo ylös mutta jäin sitte pyörimään sänkyy. oikeen puoli kymmeneen jaksoin torkkua ja pyöriä. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
minä oon vaan nukkunu huonosti. Ekan kerran heräsin kolmeltaku sirdaludin vaikutus loppu, sitte oon heränny seuraavan kerran siihen ku joku huudattaa auton räikkää meidän pihassa ja sen jälkeen hirvee huuto ja mekastus. Meinasin nousta sillon jo ylös mutta jäin sitte pyörimään sänkyy. oikeen puoli kymmeneen jaksoin torkkua ja pyöriä. :headwall:

:hug: :hug: Poistetaan yhdessä maanantait, jooko?

Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:
Mä olen ihan vakavissani harkinnut selaisen työn opiskelua jossa voi olla maanantait pois (tai siis kouluttaa itteni niin että mä voisin olla maantait pois ).

Sopis kyllä mullekin :). Mutta mä olen nyt lähinnä harkinnut sitä että leikkisin ettei maanantaita olis lainkaan. Jos vaikka pari sunnuntaita peräkkäin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:

:hug: :hug: Poistetaan yhdessä maanantait, jooko?

JOO. heti :hug:

Muistatko muuten miten viimeksi sohelsin bussien kanssa ja jätin vielä käsilaukkunikin bussiin jne.jne?

Oliko se muuten viimeeksikin maanantai kun nähtiin? :D

Sun tekstarin loppuosa tuli muuten perille about vartti sitten vasta :o . Olisinhan mä hyvin voinut teille tulla, mulla kun on toi seutulippukin nykyään, ja voin matkustaa maaseudulle bussilla :xmas:

Sulla on kyllä aivan loistava tapa kirjoittaa!

Mutta juu, harmi että päivä on mennyt persiilleen. Jos joskus päätät tehdä "poistetaan maanantait kalenterista"-adressiin eduskunnalle niin lupaan kyllä allekirjoittaa!

Oliko se muuten viimeeksikin maanantai kun nähtiin? :D

Sun tekstarin loppuosa tuli muuten perille about vartti sitten vasta :o . Olisinhan mä hyvin voinut teille tulla, mulla kun on toi seutulippukin nykyään, ja voin matkustaa maaseudulle bussilla :xmas:

Joo vai :o ? Ja ekana mä lähetin tyhjän viestin :D.

No voi hittolainen, olis kyllä ollut kiva nähdä. Hemmetin tekniset laitteet ja tonttu käyttäjä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Sulla on kyllä aivan loistava tapa kirjoittaa!

Mutta juu, harmi että päivä on mennyt persiilleen. Jos joskus päätät tehdä "poistetaan maanantait kalenterista"-adressiin eduskunnalle niin lupaan kyllä allekirjoittaa!

Kiitos. Se on kaiketi sitten sukuvika, sillä mun serkut kirjoittaa aivan loistavasti. Mä vaan olen ajatellut että meikäläinen on tuon taidon kanssa vähän niinkuin tipahtanut välistä :xmas: .

Seuraavissa eduskuntavaaleissa mä voisin asettua ehdokkaaksi ja mun vaaliteemana olis "elämä ilman maanantaita". Mulla on jo yksi ääni, jee :D

Yhteistyössä