Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eev:Kokemuksesta: Monet iskät ei tunnista lastensa vaatteita. Meillä on pariinkin kertaan eräs iskä vienyt lapseni kengät ja tilalle on jäänyt kolmea numeroa pienemmät samanlaiset... Ja muille vaatteilel käynyt samoin joskus.
Kannattaa kysellä päiväkodista. Jos ei ilmaannu niin joudut itse ostamaan uudet. Näin se menee. Hävikkiä tulee kaikille joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:meillä katosi aikoinaan rukan sadetakki jota ei löytynyt mistään (päiväkodissa) olin mielestäni laittanut nimem fiksusti taskuläppään kun tiesin että menee sitten myöhemmin kiertoon ... tästä opimme sen että kun jouduimme ostamaan uuden niin selkään sisäpuolelle tuli lapsen nimi kissan kokoisin kirjaimin samoin ulkopuolelle käsivarteen (ei muuten ole kadonnut) kaikki mahdolliset vaatteet olen vetänyt kangastussilla mahdollisimman isolla jottei kukaan "erehdy" ainoa haitta puoli on se kun kumminkin laitan vaatteet kiertoon myöhemmin niin lapseni nimeä ei oikein saa peittoon
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis tosi ikävää....että vanhemmat ovat epärehellisiä....
oletko miettinnyt että pienten ryhmissä nuo 3 vuotiaat saattaa kyllä heitellä vaatteitansa vähän minne sattuu nim.merk. kokemusta on
Meillä on pitkä 3-vee, eikä hän ainakaan ylety päiväkodin vaatelokeroihin. Ja kuopus vielä vähemmän ja hänen hanskansa on tällä kertaa hukassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanhemmat varastaa:Meiltä varastettiin NEUVOLASTA naulakosta lapsen haalarin hihasta Reimatec hanskat!
Tosi törkeää. Ja asia on sata varma. Sellaisa vanhempia todella löytyy![]()