Mitä jos kumppaniehdokkaalla PSORIASIS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Psorimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Psorimies

Vieras
Mitä jos tapaat kiinnostavan henkilön josta voisi olla vaikkapa elämäntoveriksi, mutta saat tietää että hän sairastaa psoriasista?

Psoriasis on ihosairaus.

vaikka lääkitystä on " enempi kun tarpeeksi" niin iho ei ole täysin kunnossa.
psoriläiskiä on jaloissa, selässä ja vatsassa - ei paljoa mutta kuitenkin.

Voitko seurustella ihosairautta sairastavan kanssa, tiedän että kaikki eivät voi.

Voisin, noin pienet virheet eivät häiritsisi ja lisäksi minulle ihmisessä moni muu asia on paljon tärkeämpi kuin ulkonäkö. Jos ne muut asiat eivät osu kohdalleen, en halua seurustella ko. henkilön kanssa.

[QUOTE="kia";25933139]entä atoopikko?? olenko muiden mielestä vastenmielinen kun välillä tosi kuiva ja laikkunen iho kasvoissa ja käsissä hilseilee??? :([/QUOTE]

Et ole vastenmielinen.

miehellä kynsipsoriasis ja eipä haittaa. Välillä kun stressiä paljon, niin käsien ja varpaiden kynnet ovat jotain kauhean näköistä katseltavaa. Eipä tuo rakkautta ole vähentänyt..

ei jumalauta kuinka kyynisiä ihmiset nykyään on!! psoriasista on erilaista muotoa. ystävälläni on sen muotoinen että kyynärpäissä muutamia pieniä näppylöitä ja päänahka hilseilee laatoittain. Hän pesee kortisoni shampoo sekoituksella hiuksensa, joka auttaa tähän.. aivan sama asia kysymykseesi, kuin minä en voisi muka kaveerata ystäväni kanssa koska hällä on kyseinen sairaus.. se ei tee siitä ihmisestä heikompaa!!!

[QUOTE="Nina";25933217]En voisi. Oksettaa tuollaiset sairaudet, en voisi koskea koko äijään...hyi helv.[/QUOTE]

Vitun hienohelma tollo! Noin tyhmää naista yksikään täysijärkinen mies ei voisi kelpuuttaa kumppanikseen!

olen naimisissa henkilön kanssa jolla psoriasis, sitä on käsissä, jaloissa ja päänahassa. Kesällä iho on hyvä mutta talvi on heti huonoa.

eli siis hyvin voin. itsellänikin on atopia, niin mehän sovitaan hyvin yhteen :D

itselläni on laajaalainen psori ja hyvimpä olen miehelleni kelvannut ja yhdessä oltu 12 vuotta. katsoppas kun monet katsoo ihmisessä sitä sisintä eikä pintaa..

Voisin ja miehelläni on psoriasis. Ei muuten vaikuta, paitsi seksielämään kun välillä tulee sukupuolielimiin. Jopa neljä kuukautta on oltu ilman seksiä. Mutta aika uskomatonta jos joku ei voisi olla!

Yhteistyössä