Mitä jos joku soutaa veneensä metrin päästä laiturista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistuuko enää aloitus mieleen. Nyt useammassa kommentissa puhutaan mökkilaiturin viereen tuijottelemaan pysähtyvästä soutajasta - mutta eihän aloitus sellaisesta puhunut. Kehititte mielessänne olkiukon tirkistelemään. Ap:n sanamuoto oli tämä: "Meillä mökin lähialueilla on joku sellainen tyyppi joka soutaa ohi joko kanootilla tai veneellä aina metrin-kahden päästä meidän mökkilaiturista". Soutaa ohi ei tarkoita, että hän pysähtyisi stalkkaamaan.
Et ole itse lukenut niitä viestejä, joihin olet vastannut. Kuten jo ensimmäisissä viesteissä kirjoitin, homma on ok, jos reilusti tervehtii tai muuten vain menee mitään huomaamatta ohi. Mutta jos jää tyhmänä pällistelemään, on asia ärsyttävää.

Et ole itse lukenut niitä viestejä, joihin olet vastannut. Kuten jo ensimmäisissä viesteissä kirjoitin, homma on ok, jos reilusti tervehtii tai muuten vain menee mitään huomaamatta ohi. Mutta jos jää tyhmänä pällistelemään, on asia ärsyttävää.

Kuka siis kommentoi asian vierestä vietejä lukematta?

Minä kirjoitin:
Tunnistatteko sisäisen punaniskanne. Miksi "varoetäisyyden" pitäisi olla järven rannalla sen suurempi kuin kaupungissakaan. Lain mukaan näin ei ole. Jos minä olen sitä mieltä, että kaupungissa hyvät tavat vaativat kiertämään tonttini 100 metrin päästä, on näkemys yhtä oikeutettu/perusteeton.
Ja on hyvä muistaa, että harva mökkiläinen omistaa sen tonttinsa edessä olevan vesialueen. Veneilijä, joka soutaa mökkirannan ohi, ei ole mökkiläisen alueella. Jättääkö mökkiläinen itse naapuritontin omistajaan tämän ollessa omalla tontillaan saman suojaetäisyyden kuin hän vaatii soutajalta - omistus ei vaikuta asiaan (ja tuolla soutajalla voi olla suurikin omistusosuus yhteisiin vesialueisiin, jos hän on paikallisia).
---

Ja sinä vastasit näin, väänsit ohi soutamisen toljottamiseksi ja vierestä tuijottamiseksi...
Varoetäisyyden tulisi olla suurempi, koska mökeillä ihmiset tuudittautuvat ”omassa rauhassa” olemiseen. Eli juurikin uivat ja saunovat alasti ja muutenkin ovat miten sattuu. Tällöin on epäkohteliasta mennä toljottamaan metrin päähän.
Eikä kukaan käytöstapoja omaava mene omakotitalon, tai edes kerrostalonkaan pihalle metrin päähän tuijottamaan siinä pihalla touhuavia.

Minä kirjoitin:

Ja sinä vastasit näin, väänsit ohi soutamisen toljottamiseksi ja vierestä tuijottamiseksi...
Sä keskustelet nyt naisten kanssa:rolleyes: Yksi asia voi tarkoittaa myös toista, eli kun tyyppi soutaa ohi niin se varmasti toljottaa samalla.

Sä keskustelet nyt naisten kanssa:rolleyes: Yksi asia voi tarkoittaa myös toista, eli kun tyyppi soutaa ohi niin se varmasti toljottaa samalla.

Niin, kyllä ne ohi lenkkeilevät naisetkin joskus toljottavat, jos olen omakotitaloni pihalla pelkissä boxereissa (tai ilman niitä :whistle:). Mutta ainakaan vielä eivät katseet ole polttaneet ihoani rakkuloille.

Minä kirjoitin:

En nyt ymmärrä, mitä jänkkäät.
Aivan yhtälaikka se toljottaminen siellä omakotitalon pihalla ärsyttää. Jos joku normaalisti siitä kulkee ohi, ketään tuskin häiritsee. Mutta jos mennessään pällistelee, on se ärsyttävää.
Voin esim. helposti kuvitella, että sinun olisi täysi mahdottomuus kulkea toljottamatta pihan ohi, jos pihalla olisi naispuolisia ihmisiä. Näinollen ei kannata ihmetellä, jos joskus perääsi lentelee niitä käpyjä ja risuja :D

Niin, kyllä ne ohi lenkkeilevät naisetkin joskus toljottavat, jos olen omakotitaloni pihalla pelkissä boxereissa (tai ilman niitä :whistle:). Mutta ainakaan vielä eivät katseet ole polttaneet ihoani rakkuloille.
Veikkaan, että ihmettelevät mielessään, että taas se vanha kurppa on unohtanut pukea vaatteet päälleen... että olisikohan dementiaa vai alzheimeria :D

En nyt ymmärrä, mitä jänkkäät.
Aivan yhtälaikka se toljottaminen siellä omakotitalon pihalla ärsyttää. Jos joku normaalisti siitä kulkee ohi, ketään tuskin häiritsee. Mutta jos mennessään pällistelee, on se ärsyttävää.
Voin esim. helposti kuvitella, että sinun olisi täysi mahdottomuus kulkea toljottamatta pihan ohi, jos pihalla olisi naispuolisia ihmisiä. Näinollen ei kannata ihmetellä, jos joskus perääsi lentelee niitä käpyjä ja risuja :D

Minulla on kyllä tunne, etten haluaisi nähdä sinua, jos satun kulkemaan pihasi ohi (en usko, että olet siro, pienirintainen 25-vuotias). Sinun ei siis tarvitse kerätä sitä käpykasaa.

Pirkon suosikkikävyt?
maxresdefault.jpg

Suomen taiteen aarteita: Vanha kurppa Väinämönen ja souteluseuraa:
Gallen-Kallela%2C_V%C3%A4in%C3%A4m%C3%B6isen_venematka.jpg
Niin, maailman sivu maapallolta on löytynyt kaltaisiasi vanhoja horiskoja kuolaamassa nuorten neitojen perään.
Tässä väiski on onneksi keskittynyt kanteleen näppäilyyn, katse tiukasti sen kielissä. Olisi huomattavasti heikompi taiteellinen vaikutelma, jos kiimaisena toljottaisi nakuneitoja.

• Tykkää
Reactions: Elena777
M1es ei taaskaan osaa kirjoittaa ilman kuvakommunikaatiota.

Mitä siitä tulisi, jos joka viestiin laittaisi kuvan.
"Mikähän hallituskumppani demareille tulee?" -> Antti Rinteen naaman kuva.
"En tiedä, kokoomus varmaan on vahvoilla?" -> Petteri Orpon naama.
"Mä luulen että ilmastokysymys koitui persujen tappioksi" -> kuva kaasuttavasta Halla-Ahosta.

Niin, maailman sivu maapallolta on löytynyt kaltaisiasi vanhoja horiskoja kuolaamassa nuorten neitojen perään.
Tässä väiski on onneksi keskittynyt kanteleen näppäilyyn, katse tiukasti sen kielissä. Olisi huomattavasti heikompi taiteellinen vaikutelma, jos kiimaisena toljottaisi nakuneitoja.

Ei Väinämöinen tuossa selvästikään soita. Hän ehkä peittää hauenluukanteleella (hieno yhdyssana!) jotakin ylös pyrkivää?

M1es ei taaskaan osaa kirjoittaa ilman kuvakommunikaatiota.

Mitä siitä tulisi, jos joka viestiin laittaisi kuvan.
"Mikähän hallituskumppani demareille tulee?" -> Antti Rinteen naaman kuva.
"En tiedä, kokoomus varmaan on vahvoilla?" -> Petteri Orpon naama.
"Mä luulen että ilmastokysymys koitui persujen tappioksi" -> kuva kaasuttavasta Halla-Ahosta.

Siitä tulisi vilkkaampi keskustelupalsta. Yksi kuva synnyttää usein keskustelua enemmän kuin tuhat sanaa. Varsinkin nuoriin naisiin liittyvät kuvat virittävät heidän vanhempien siskojensa ilmaisua, vaikka naiset muuten ovatkin miehiä vähemmän visuaalisesti maailmaa hahmottavia. Ei ole sattumaa, että mainoksissa on kuvia. Ostaisitko naistenlehden, jossa olisi pelkkää tekstiä?

Siitä tulisi vilkkaampi keskustelupalsta. Yksi kuva synnyttää usein keskustelua enemmän kuin tuhat sanaa. Varsinkin nuoriin naisiin liittyvät kuvat virittävät heidän vanhempien siskojensa ilmaisua, vaikka naiset muuten ovatkin miehiä vähemmän visuaalisesti maailmaa hahmottavia. Ei ole sattumaa, että mainoksissa on kuvia. Ostaisitko naistenlehden, jossa olisi pelkkää tekstiä?
Täytyy sanoa, että jos nyt vaikka esim. echo liittäisi joka viestiinsä vähäpukeisten nuorten poikien kuvia, pitäisin häntä pervona ääliönä.

Täytyy sanoa, että jos nyt vaikka esim. echo liittäisi joka viestiinsä vähäpukeisten nuorten poikien kuvia, pitäisin häntä pervona ääliönä.
Jep.

Ja kyllä ketjun
882417.jpg
avaaminen
to%20pull_5_0.png

ja lukeminen
13-3-8976122.jpg

hankaloituu, jos on koko ajan kuvia.
Wood_Frame_Collage_1-900x900.jpg

No eihän m1es nuorten tyttöjen kuvia laittele? Naisten ja miesten kuvat on eriasia kuin tyttöjen ja poikien. Ja hyvinpä tuo onnistuu porukkaa aina provoomaan.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä