Mitä jos ei ole vauvakuumetta ja vauvat jopa puistattaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Minulla ei ole koskaan ollut vauvakuumetta, en tiedä mitä se tarkoittaa.
Yksi lapsi on tehty ilman kuumeita ja toista tuskin teen, järjen päätös se.

Parin ihmisen vauvoja olen lähiaikoina pitänyt sylissäni ja pois vain halutti laittaa, tuntui etten halua sitä lähelleni. Siinä vain kitisi, eikä ollut kovin sieväkään.

Omaani tietysti rakastin vauvana ja tottakai edelleenkin yli kaiken, mutta uutta ei haluta. Vauvat ahdistaa.

Onko ihmisiä jotka tekee vauvan 'järjen päätöksellä' ilman noita kuumeita?
Onko outoa olla kaltaiseni?

*Tuleekohan kakkaa niskaan* :whistle:

multa ei tuu kakkaa niskaan :-) mulla ei oo tällähetkellä vauvakuumetta..oikeastaan ihmettelen et ei oo..ku nuorin on jo kolme ni voishan sitä vauvan tehä..mut ei nappaa yhtään ällöttää pelkkä ajatuskin.raskaudesta yöheräämisiin... kuulostaa kauhelta mut ei voi mitään..tuttujen vauvoja kyllä sylittelen ja paijaan mut omi aen enää halua..ainakaan vielä

Mulla noita on kyllä 2, mutta en mäkään ole koskaan potenut vauvakuumetta enkä tiedä, miltä se tuntuu. Järjen äänellä olen nuo 2 hankkinut, en vauvakuumeen aiheuttamassa "hetkellisessä mielenhäiriössä". Lapset on ihan ok, mutta mulle riittää nämä kaksi.

miulla ei oo koskaaan vauvakuumetta ollukkaan ja silti tuolla tuo pikkujätkä nukkuu... ei tule kakkia niskaan. ikinä en voi sanoa ikinä mutta luultavasti hän jää ainokaiseksi

Minä taas rakastan vauvoja, ja sitä liki synnytystä tulevaa "kutkuttavaa oloa, että kohta lähdetään elämän tähtimatkalle". Mutta kuumetta se ei ehkä ole, vaan vauvankaipuuta, uuden elämän ihanuuden ihmettelynkaipuuta...

Itse kun taas en oikein kestä noita 3-6 vuotiaita :o Ne "puistattaa" väliin, ja rankasti. Vauvat on niin ihania niihin verraten.

Yhteistyössä