mitä järkeä tänne on rekkautua, kun kukaan ei noteraa mitenkään ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silti, ei mulle tulisi tänne kirjoittaa lääkäriasioissa. Hoitaisin ne kuten tähänkin asti.
Ei palstaa siihen tarvi, jos on kipeä niin sitten lääkäriin.
Ehkä siinä on syy huonoon noteeraukseen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kerran oli kurjaa, kun olin kipeä ja mietin lääkäriin soittoa. tein alotuksen ja yksi ainoa vastaus tuli , sekin ... aika törkeää läppää :(
Jos on sairas ja miettii lääkäriin soittoa, niin silloin pitää soittaa lääkäriin. En mä ainakaan uskaltaisi - vaikka mulla sairaanhoitajan koulutus onkin - mennä antamaan neuvoksi, että älä soita lääkärille. Täältä voi toki kysellä, onko jollain ollut samanlaisia oireita jne, mutta sinne lääkärille on kuitenkin itse mentävä.

jos mä jollekulle vastaan, niin vastaan aiheen vuoksi, se onko ketjun aloittaja joku ennestään tuttu musta tai vähemmän tuttu musta tai vaikka harmaa vieras ei vaikuta mitenkään siihen vastaanko vai en. Täällä vaan on avauksia niin paljon päivän mittaan, ja kun en vietä kaikkea aikaani palstalla, vaikka olisinkin kirjautuneena, niin paljon menee ns ohi silmien mielenkiintoisiakin avauksia.
Omalla kohdalla olen huomannut ettei mulla ole mitään vaki-kommentoijia, kommenttia tulee milloin keltäkin, ja hyvä niin :)

Yhteistyössä