H
harmaana nyt
Vieras
ketjuihin ei tule vastauksia, tuntee olevansa täysin näkymätön. pieni piiri pyörii ja vain harvat & valitut mahtuvat sinne
kuvia jos laittaa, saa haukkuja. taidan palata suosiolla harmaaksi... !!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Älähän karkaa mihinkään! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:En mä ainakaan jaksa rekkautua, voi sitä harmaanakin viestitellä. Ja kai mä oon ärsyttävyyksilläni ainakin jonkun mieleen jäänyt?
Alkuperäinen kirjoittaja jk:Sun täytyy suorittaa näyttävä "poistuminen", niin johan nousee sunkin palstamarkkina-arvos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:En mä ainakaan jaksa rekkautua, voi sitä harmaanakin viestitellä. Ja kai mä oon ärsyttävyyksilläni ainakin jonkun mieleen jäänyt?
Olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kai se riippuu ihan siitä, mitä esim. kysyy. Ja tosi paljon siitäkin miten otsikoi.
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:No välillä tuntuu et harmaat saa enemmän vastauksia ku "uus" musta... vaikka olis sama aihekkin..No mikäs siinä,ei oo mulle henki ja elämä tämä palsta..
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:No välillä tuntuu et harmaat saa enemmän vastauksia ku "uus" musta... vaikka olis sama aihekkin..No mikäs siinä,ei oo mulle henki ja elämä tämä palsta..
Emminä ainakaan tiedä ketää mustaa uudeksi tai vanhaksi, joidenkin nimimerkki on jäänyt mieleen, mutta en vastaile niille sen perusteella vaan vastaan jos katson sen aiheelliseksi/tarpeelliseksi.
Kaikki ketjuja en lue, vaan sellaiset joiden otsikko on mua koskettava/kiinnostava.
Jos se on vain tyylii "Kertokaa mulle", "Mitä mieltä olette" tms. ei ihmekään jos ei tule vastauksia. Tuskin täällä kukaan syrjii nimimerkin takia, viestejä ja ketjuja kun tulee vaan tuhka tihiään