mitä järkeä tänne on rekkautua, kun kukaan ei noteraa mitenkään ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
ketjuihin ei tule vastauksia, tuntee olevansa täysin näkymätön. pieni piiri pyörii ja vain harvat & valitut mahtuvat sinne :( kuvia jos laittaa, saa haukkuja. taidan palata suosiolla harmaaksi... !!

harmaana nyt ja aina ^^ ja vieläpä olen kurja ja kirjoittelen eri nimimerkeillä tänne jatkuvasti. HAHAA! Siitäs saitte! Ette tiiä kuka mä oon! HÄHÄHÄHÄHÄÄÄ! *sekoaa*

Höh :( Älä masennu.
Se on totta että täällä on tietty sisäpiiri, mut onhan täällä paljon muitakin.

En tiiä mistä aiheista siun ketjut on ollu, mutta yleisesti kannattaa yrittää siihen otsikkoon saada se asia. Joskus on niitäkin, missä otsikosta ei yhtään tiedä mitä asiaa ketju käsittelee, ja sitten siellä vaan ap ihmettelee miksei kukaan vastaan. En nyt sano että sinun ketjut ovat sellasia.
Ja joskus on vaan sellasia aiheita mihin ei kai oikein kukaan palstalla just sillon oleva osaa vastata tai ei ehdi syventyä siihen vastaamiseen.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
No välillä tuntuu et harmaat saa enemmän vastauksia ku "uus" musta... vaikka olis sama aihekkin.. :D No mikäs siinä,ei oo mulle henki ja elämä tämä palsta..

Emminä ainakaan tiedä ketää mustaa uudeksi tai vanhaksi, joidenkin nimimerkki on jäänyt mieleen, mutta en vastaile niille sen perusteella vaan vastaan jos katson sen aiheelliseksi/tarpeelliseksi.
Kaikki ketjuja en lue, vaan sellaiset joiden otsikko on mua koskettava/kiinnostava.
Jos se on vain tyylii "Kertokaa mulle", "Mitä mieltä olette" tms. ei ihmekään jos ei tule vastauksia. Tuskin täällä kukaan syrjii nimimerkin takia, viestejä ja ketjuja kun tulee vaan tuhka tihiään

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
No välillä tuntuu et harmaat saa enemmän vastauksia ku "uus" musta... vaikka olis sama aihekkin.. :D No mikäs siinä,ei oo mulle henki ja elämä tämä palsta..

Emminä ainakaan tiedä ketää mustaa uudeksi tai vanhaksi, joidenkin nimimerkki on jäänyt mieleen, mutta en vastaile niille sen perusteella vaan vastaan jos katson sen aiheelliseksi/tarpeelliseksi.
Kaikki ketjuja en lue, vaan sellaiset joiden otsikko on mua koskettava/kiinnostava.
Jos se on vain tyylii "Kertokaa mulle", "Mitä mieltä olette" tms. ei ihmekään jos ei tule vastauksia. Tuskin täällä kukaan syrjii nimimerkin takia, viestejä ja ketjuja kun tulee vaan tuhka tihiään

Siis joo jos kyse on ihan asiasta asiasta.. Mut esim. Olen onnellinen *turhis* Jos kirjottaa joku "sisäpiiriläinen" tulee montakin sivua juttua, jos taas joku ei niin "sisäpiiriläinen" niin tulee n. 10 vastausta.. Sen olen pistänyt merkille.. tai sitte kun en täällä välttämättä notku montaa tuntia päivässä, niin voi tietty olla että just sillon on hiljasta ollu muutenkin.. Eikä mua sinäänsä haittaa.. En halua olla missään piirissä, vaan ihan oma itseni omien mielipiteiden kanssa..

Yhteistyössä