Mitä järkeä on tehdä yli 3 lasta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään, tuskin kellään on niiiiin ihmeelliset perintötekijät että niitä kannattaa monistaa urakalla. Itsenikin olisi kannattanut jättää lapset tekemättä koska he todennäköisesti tulevat olemaan likinäköisiä ja nuoremmalla pojalla on reumaa suvussa molemmilta vanhemmilta ja paljon :(
 

Yhteistyössä