Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:Mie tein konjakkisinappia, hillottua punasipulia, itsetehtyä kaakao- kahvi saippuaa ja suklaakarkkeja.
Kuulostaa tosi kivalta! Itsetehty saippua olisi mukava paketoida itsetehtyjen ja -kirjailtujen pellavaisten laudeliinojen kanssa. Saippuanvalmistusta en ole aikaisemmin harrastanut, mutta ehkä tänä jouluna voisi kokeilla.Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:itsetehtyä kaakao- kahvi saippuaa
Tottakai viitsit, kotitehtyjä arvostaa paljon enemmän, ja lisäksi ne maistuvat paremmilta. Paketoit vain nätisti rasiaan (itse olen vain taitellut kartongista yksinkertaisia rasioita), vuoraat sen voipaperilla ja siinäpä se. Kikkailuahan voi harrastaa laittamalla tryffelit pieniin leivontavuokiin.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Vielä mietin, että viittiinkö tehdä tryffeleitä lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja iipe:Miten teette itse tehdyn saippuan? Jos unohdetaan sinooperien yms. valmiit saippuamassat? Manteliöljyä löytyisi kaapista jo valmiiksi...
Alkuperäinen kirjoittaja iipe:Tottakai viitsit, kotitehtyjä arvostaa paljon enemmän, ja lisäksi ne maistuvat paremmilta. Paketoit vain nätisti rasiaan (itse olen vain taitellut kartongista yksinkertaisia rasioita), vuoraat sen voipaperilla ja siinäpä se. Kikkailuahan voi harrastaa laittamalla tryffelit pieniin leivontavuokiin.Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Vielä mietin, että viittiinkö tehdä tryffeleitä lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja iipe:Se on jännä juttu, että ihmisille jotka eivät pätkääkään välitä itsetehdystä, on motivaatiokin tehdä aivan nolla. Enpä ole moneen vuoteen kutonut kummipojalle villasukkia, kun eivät kuulemma kelpaa jalkaan asti.