Mulla on nyt rv 22+5 ja mulla on ollu tässä jo jonkin aikaa supisteluja silloin jos rasitun vähänkin fyysisesti.. siis alkaa supistamaan niin että masu menee kovaksi ja sen jälkeen vihloo aina masua. Ja näitä supisteluja ilmaantuu jos kävelen liian nopeesti tai siivoan yms. Lisäks mulla on muutenki aika paljon vihlontaa masussa ollu nyt (kavukipuja yms)
oli no noiden supistusten takia 2 vkoa sairalomalla..
ja nyt oon miettiny ku mulla ois tässä vielä kuukaus koululla istumista ja päivät on pää sääntöisesti 8-16 eli aika pitkiä päiviä on ja sen jälkeen ois vielä kuukauden työharjoittelu, mutta musta tuntuu että ainakaan työharjoitteluun en pysty lähtemään.. Että pyydänkö sitten sairasloman siihen asti etä äitiysloma alkaa?? ja saako ylipäätään niin pitkällle kerralla siaraslomaa? Entäs jos olen sairaslomalla niin saanko kuitenki opintotuen?? vai pitääkö hakee sairauspäivärahaa vai miten sen nyt teen jos haen sitä sairaslomaa...?
Oli vähän sekava joo teksti, mutta toivottavasti joku tajus..
oli no noiden supistusten takia 2 vkoa sairalomalla..
ja nyt oon miettiny ku mulla ois tässä vielä kuukaus koululla istumista ja päivät on pää sääntöisesti 8-16 eli aika pitkiä päiviä on ja sen jälkeen ois vielä kuukauden työharjoittelu, mutta musta tuntuu että ainakaan työharjoitteluun en pysty lähtemään.. Että pyydänkö sitten sairasloman siihen asti etä äitiysloma alkaa?? ja saako ylipäätään niin pitkällle kerralla siaraslomaa? Entäs jos olen sairaslomalla niin saanko kuitenki opintotuen?? vai pitääkö hakee sairauspäivärahaa vai miten sen nyt teen jos haen sitä sairaslomaa...?
Oli vähän sekava joo teksti, mutta toivottavasti joku tajus..