Mitä itse tekisit tässä tilanteessa? kaveri ja shoppailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan sovittu pari päivä sitten, että lähdetään shoppailemaan. Valitettavasti yöllä lapsilla nousi kuume 39,5 , aamulla oli 38,4. Laitoin kaverille viestin etten pääse, koska lapsi on kipeä.

Meni jonkun aikaa kaveri soittii. Ehdottii että jättäisin lapsen miehen kanssa. Sanoin etten voi koska mies tuli yövuorosta ja illalla on menossa taas. Johan kaveri tikasi että kyllä mies voi katsoa lasta sen 3-4 tuntia tai ota lapsi mukaan. Vastasin etten jätä lasta kotiin enkä ota mukaan. Kaveri kysyi mitä hän sanoo "Tiinalla ja Ellalle" kun oli sopinnut heidän kanssa että nekin pääse mukaan.

Oli tarkoitus mennä minun autolla. Sanoin että suunnitelmiin tuli muutos ja autoa ei ole käytössä. Kaveri oli vihainen sanoi että pilasin suunnitelmat ja laitoi luurin kiinni.

Kaverilla on lapsi ja hän on jättänyt kipeänä oleva lasta kotiin isän kanssa, mutta kun sen mies tekee päivävuoroja ja hänellä on päivällä vapaata ja autokin käytössä.

Itse en voi jättää kipeänä oleva lasta väsyneelle miehelle ja ilman autoa.

Puhelun aikana suutuin itse siitä että kaveri oli sopinnut jonkun kanssa että nekin pääsee mukaan ilman että edes mainitsi minulle siitä.

Sekava teksti tiedän sen.

Kysyn vaan miten itse toimisit kyseisessä tilanteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Olisin toiminut kuten sinä ja nyt odottaisin sitten kaverilta soittoa ja anteeksipyyntöä.

Näin kans mietin!
Aika törkee kaveri sul. Jos tollanen yleistäkin käytöstä häneltä, niin miettisin kyl vakavasti haluanko olla tuollaisen ihmisen kaveri!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Olisin toiminut kuten sinä ja nyt odottaisin sitten kaverilta soittoa ja anteeksipyyntöä.

Näin kans mietin!
Aika törkee kaveri sul. Jos tollanen yleistäkin käytöstä häneltä, niin miettisin kyl vakavasti haluanko olla tuollaisen ihmisen kaveri!

Ilmeisesti oli vain autokyytiä vailla :(

:o Ja siis aikuisesta ihmisestä puhutaan? No voi herramunjee, monestikkohan multakin on jäänyt joku shoppailu väliin kun lapsi on sairastunut tai miehelle on tullut äkkilähtöä töihin. Enkä silti vedä hernettä nenukkiin. Siis mistä näitä itsekkyyksiä sikiää?
Sinuna minä jättäisin tuollaisen kaverin omaan arvoonsa ja lakkaisin edes pohtimasta häntä.

Paranemisia lapsellesi.

Sehän kuulostaa ihan teiniltä :O. Ite en olis noin naurettavan ja vastuuttoman äiti-ihmisen kanssa enää tekemisissä. Jos kerran on NOIN pihalla. "ota lapsi mukaan". Siis oikeesti haloo mikä tyhmä kana.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
:o Ja siis aikuisesta ihmisestä puhutaan? No voi herramunjee, monestikkohan multakin on jäänyt joku shoppailu väliin kun lapsi on sairastunut tai miehelle on tullut äkkilähtöä töihin. Enkä silti vedä hernettä nenukkiin. Siis mistä näitä itsekkyyksiä sikiää?
Sinuna minä jättäisin tuollaisen kaverin omaan arvoonsa ja lakkaisin edes pohtimasta häntä.

Paranemisia lapsellesi.

Jo aikuinen on (30 v.).

Mä olin ihan varma kirjotuksen alussa että tää kaveri on itse lapseton ja ei sentakia ymmärrä, mutta olinkin sitten ihan :o kun luin loppuun ja selvis et kaverilla on lapsi ja silti käyttäytyy noin! Jättäisin kyllä kanssa tollasen ihan omaan arvoonsa kun on kerta noin lapsellinen! Miten se voi edes ajatella noinkin kuumeisen lapsen mukaan ottoa?!? Menis itse 39 asteen kuumeessa shoppaileen,ei varmaan ole nautinto.

Yhteistyössä