Mitä isänpäiväksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eims Baum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Marraskuun 9. pv on isänpäivä tänä vuonna.
Mä ajattelin ostaa tytön kans miehelle pistosahan, kun se kerta oli sitä vailla. (Synttärilahjaksi mies sai rautakangen... )

me tehtiin joskus pikkusina isälle taulu. kangastussilla piirrettiin kankaalle omat kuvat ja meidän uusi talo. vanhin kirjoiti: oma koti kullan kallis oman isän tekemä. kangas kehystettiin. siellä se on olut seinällä yli 20 vuotta

Kankaalle painat allekkain jokaisen lapsen käden ja jalan jäljet. Kankaan ylä- ja alareunaan puut ja seinälle :) Tällaset tehtiin lapsena joskus omalle isälle. Edelleen on seinällä :) Arveltiin jotain vastaavaa nyt ukille lapsenlapsistaan.

Mies saa tänä vuonna lompakon ja lapsien tekemät kortit.

Kurkkaa ideaa antaa isänpäiväksi lahja isoisälle, isälle, papalle, ukille..
Valokuvasta persoonallinen magneetti
http://brunni.vuodatus.net/blog/category/Magneetti+-Is%C3%A4np%C3%A4iv%C3%A4%2F%C3%84itienp%C3%A4iv%C3%A4

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mä ajattelin ostaa tytön kans miehelle pistosahan, kun se kerta oli sitä vailla. (Synttärilahjaksi mies sai rautakangen... )

Isänpäivä on sunnuntaina 8.11.2009.
Tuo 9pv. on maanantai.

Ja tää ketju on viime vuotinen. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Tuo 9pv. on maanantai.

Ai kato vaan. :laugh:
Joku nostellu vanhoja ketjuja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Tuo 9pv. on maanantai.

Ai kato vaan. :laugh:
Joku nostellu vanhoja ketjuja. :D

Juu, mietin ihan samaa. :laugh:

vaikka onki vanha ketju :D
Ostin itsestään kuivuvaa massaa, jonka kaulin levyksi ja siihen levyyn painetaan sitten pojan (2v4kk) jalan ja käden kuvat, sitten vanhoista puukehyksistä teen siihen kehykset ja takatuen ja mahdollisesti vielä poika saa itse maalata tekemänsä käden ja jalan jälkensä kivaksi että erottuu pohjasta :) Viime vuonna sai isukki kahdet aluspöksyt mihin painettiin pojan jalankuvat takamukseen ja etupuolelle lahkeeseen kirjotettiin "isälle 2008"

Joka vuosi sitä kuitenkin mietitään ja ihmetellään, mitä antaa lahjaksi ihmiselle, jolla on jo
kaikkea.
Ihanaa lukea ja saada vinkkejä, jotta itse ei tarvitse pähkäillä..
Vinkkini, hanki persoonallinen uniikki magneetti valokuvasta tekstillä. Varmasti piristää Isää, Ukkia,Pappaa jne... varsinkin, jos valittu kuva on sellainen, jolla on merkitystä.. :)
http://www.brunni.vuodatus.net/

Yhteistyössä