Mitä Ikeasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono shoppailemaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono shoppailemaan

Vieras
Olemme piakkoin käväisemässä Ikeassa (asumme kaukana, joten kovin usein ei sellaista reissua tule tehtyä), antakaapa vinkkejä, mitä kivaa sieltä voisi löytää? Millaisia hyviä löytöjä olette itse tehneet?

Me ollaan ostettu sieltä lapsille kerrossänky, kun ei lähempää metallirunkoisia muualta löytynyt. Ajattelin hoitopöydänkin kesällä ostaa sieltä, koska siellä on sellainen just kivan näköinen josta jää sitten kirjahylly kun hoitotason poistaa.

Mä just ostin sieltä vaatekaappiin koreja. En raaskinut ostaa elfakoreja ja ihan ok noi ikean on.
Ainoa huonekalu mikä tässä kodissa on ikeasta on vessan kaappi
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80089705

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60089711

Ja tuo on tarkoitus ostaa seuraavaksi.

Olen ostelllut sieltä kynttiöitä, keittiöön pikku tilpehööriä ...

Mulla on Ikeasta keittiösälän lisäksi lamppuja, tuoksutuikkuja, kukkaruukkuja, pussilakanasetti, tuikkukippoja, maljakoita eli kaikkea pientä kivaa. Niiden lisäksi sohvapöytä ja pari Lack-pöytää.

Meillä on melkein kaikki Ikeasta. Useimmat huonekalut on ihan ok ja pikkusäläkin, mutta esim. noi korit ei todellakaan ole Elfan veroisia ja kangastuotteet ihan löröjä. Samoin peitot olivat tosi surkeat mutta sen sijaan Ikean patjat ovat oikeasti hyviä. Joo ja vessan roskis hajosi just, sellainen poljimalli.

Energiansäästölamput on siellä halpoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaista:
Meillä on melkein kaikki Ikeasta. Useimmat huonekalut on ihan ok ja pikkusäläkin, mutta esim. noi korit ei todellakaan ole Elfan veroisia ja kangastuotteet ihan löröjä. Samoin peitot olivat tosi surkeat mutta sen sijaan Ikean patjat ovat oikeasti hyviä. Joo ja vessan roskis hajosi just, sellainen poljimalli.

Energiansäästölamput on siellä halpoja.

Eipä noi elfasta ole juurikaan eronneet. On meinaan niitäkin.

Juu patjat on hyvät. Meillä on siis ikeasta patjat.

Me mennään Ikeaan niin että aikaa on vaikka koko päivä ja ostetaan mitä sitten sattuu mukaan tarttumaan.. Kaks kertaa on nyt käyty ja kummallakaan kerralla ei ollu mitään erityistä ostettavaa ja kuitenkin molemmilla kerroilla meni yli 50?, mikä on meille iso raha...

Yhteistyössä