konsteja synnytyksen käynnistykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diidaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diidaa

Vieras
Hei!

Meillä on viikot täynnä ja lapsosemme ei anna merkkiäkään, että olisi tulossa maailmaan.
Olemme pehmein kotikonstein yrittäneet saada synnytystä käynnistymään ja tänään kävin ostamassa sitruunaruohoteetä. Myyjä uskalsi epäillä teellä olevan vaikutusta synnytyksen käynnistymiseen. Onko kenelläkään kokemusta ko. teestä tai olisiko hyviä kotikonsteja millä synnytyksen käynnistystä voisi yrittää jouduttaa?? Olen lukenut myös vadelmanlehtiteestä, muttei teekaupasta löytynyt tätä.
Antakaa vinkkejä ja mitä itse olette tehneet jouduttaaksenne asiaa?

kävi tällä nettisivulla : http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html ja kokeilin sitä CO4-kohtaa.. liekkö sillä vaikutusta, mutta samana päivänä käynnistyi synnytys :D uskoo ken tahtoo :D

minä vetelin kunnon ikea maratoonin 20kg poika selässä ja reilu puoli pulloa risiinöljyä, kun olin ensin varmistanut viimeisen totuuden se vaikutuksesta. se on siis suolistossa paikallisesti vaikuttava ja ärsyttävä litku. ei imeydy sikiöön mitenkään. annostukse mukaisella ohjeella ei tullu lasta eikä paskaa mutta supistukset n. 2h päästä nauttimisesta. kesti säännöllisinä 1-2h ja loppu. seuraavana iltana vähän reilummalla kädellä ja synnytys lähti käyntiin.

No onhan se olemassa se kolmen ässän sääntö, eli: siivous, seksi ja sauna.. En sitten tiedä auttaako nämä mitään..
Itselläkin meni melkein kaksi viikkoa yli, olen kova siivoilemaan ja olin sitä loppuun saakka ja kävin paljon saunassa, mutta eipä minulla ainkaan hirveästi auttanut..:) Mutta sinä iltana kun synnytys vihdoin käynnisty, niin kävin melko reippaan ja pitkän (tietenkin kehoani kuunnellen) lenkin, joka kyllä aika lailla väsytti ja hups, alkuyöstä menikin sitten vedet.. Olen itse ajattelut, että sillä saattoi olla merkitystä..:)

Pese kädet kunnolla ja sitten vaan muutama sormi sisään niin syvälle kuin yltää ja vähän pöyrittelet. Saatta vähän limatulppaa irrota, ja tod näk saat ainakin supistuksia aikaiseksi.
Vanhan kätilön hyvä neuvo :)

meikäläinen teki päiväretken uhmiksen kanssa puuhamaahan eli koko päivä pingviini kävelyä ja "tappelua" yöllä ne sitte alko ja aamulla sairaalaan
muuten mä olen kyllä sitä mieltä ettei siihen asiaan juurikaan itse kykene vaikuttamaan kyllä ne ulos sieltä tulevat kun valmiita ovat (ja kyllä uskon että kuulostaa turhauttavalta esikoinen oli tollanen hidas syttyjä maailmaan tuloon) :D

Yhteistyössä