Mitä ihonhoitosarjoja käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkaiskeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukkaiskeiju

Aktiivinen jäsen
03.12.2007
1 611
0
36
Mä käytän dermalogicaa. Se on niin hyvä ja käytännössä ainoa tuote, jonka käyttöaikana iho on oikeasti tosi hyvässä kunnossa. Mutta maksaa kyllä mansikoita! just tilasin uudet setit, ne kyllä kestää lähemmäs kaks vuotta, mutta hirveää rahastusta silti :ashamed:

Mitäs sarjoja te muut käytätte?

Puhdistustuotteina Erisania.

Hyvät sisällöt, ei mitään ylimääräistä. Etenkään hintaa ei ole liikaa. Ja toimii mielettömän hyvin.

Voiteena sitten tarpeen mukaan jotain erikoisempaa (nyt menossa Bella30+).

Jos on vähääkään rasvainen tai epäpuhdas iho, niin se Eucerinin purifyier-putsari (en nyt muista tarkkaa nimeä, valkonen pitkä pullo missä on vihreä "korkki") on tosi ihanaa, siinä on jotain maitohappoa niin ei pitäis kamalasti kuivattaa tms. Se kasvovoide on tosin viä käyttämättä, sitä pitäis vissiin käyttää 3 vkoa että tulokset näkyy, enkä oo viä uskaltanu alottaa sen laittamista. :D Kun on kaikkia juhlia yms. kesällä niin tarvis kai pysytellä 3 viikkoa neljän seinän sisällä... :D
Ja sit oon käyttäny Dermosilin tuotteita. :)

Dermalogicaa pääosin. Tilaan Jenkeistä. Jää maksamaan about puolet Suomen hinnoista.

Sitten on tuotteita myös l'Occitanelta, Chanelilta ja Lancomelta. Kesäisin myös Lumenea.

Nuorempana pari hutikokeilua Body Shopilta, Yves Rocherilta ja Ella Bachelta.

Mä olen nyt vähän aikaa käyttänyt Simple -merkkisiä tuotteita. Hinta ei päätä huimaa, mutta ovat kyllä mun mielestä tosi hyviä. Eivät sisällä hajusteita tai väriaineita ja muutekin tuntuu että iho tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Dermalogicaa pääosin. Tilaan Jenkeistä. Jää maksamaan about puolet Suomen hinnoista.

Sitten on tuotteita myös l'Occitanelta, Chanelilta ja Lancomelta. Kesäisin myös Lumenea.

miltä sivulta tilaat noita dermalogican tuotteita netistä? Kun oon taas sitten löytänyt niitäkin keskusteluja, missä ostaja luuli aidoks kun oli se sinettikin tai mikä lie, mutta oli sitten dermalogicalta varmistanut ja todettu, että huijaus tuote oli ollut, sisältö jotain aivan muuta kun oli luvattu... En oo uskaltanut sitten ulkomaisista tilata.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:

miltä sivulta tilaat noita dermalogican tuotteita netistä? Kun oon taas sitten löytänyt niitäkin keskusteluja, missä ostaja luuli aidoks kun oli se sinettikin tai mikä lie, mutta oli sitten dermalogicalta varmistanut ja todettu, että huijaus tuote oli ollut, sisältö jotain aivan muuta kun oli luvattu... En oo uskaltanut sitten ulkomaisista tilata.

Nyt en muista sitä sivua, enkä jaksa kaivaa sitä tuolta... On ihan Dermalogican laillistettu (vai miten se nyt sanotaan) myyjä. Googlaa!

Yhteistyössä