mitä ihmettä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiisiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiisiläinen

Vieras
alkoko mulla taas menkat =O
nyt on kp 16 tai 17. menkat alko 30.9 tai 1.10 (30päivä oli tuhrua lasketaanko ensimmäiseksi päiväksi). ja nyt tulee verta!! nytkö alko menkat. mistä tää johtuu.. yleensä aina säännöllinen kierto!

voi ketutuksen ketutus!!=/

sivustoja ei ole mulla tähän hätään heittää, mutta onko muuten mitään erikoista, esim. ootko lopettanut pillerit lähiaikoina? joskus saattaa jostain syystä heittää kierrot vähän häränpyllyä, vaikka kuinka olisi normaalisti säännölliset. ei tuo yksi kerta vielä vakavaa ole, uskoisin näin.

pillereitä en ole syöny öö yli kahteen vuoteen. vauvaa me tosin yritetään. on yritetty jo hyvän aikaa. ennestään meillä on yksi mukelo! hmm.. ei tätä varmaan tarvii panikoida =D ei kyllä yhtään tunnu menkoilta.
kaikkee vaan pitää ihmetellä =D hih

no ei sitä paljoo tule. mutta oli kuitenkin pikkuhousunsuojaan asti tullu.
hmm.. voisko mulla nyt olla ovulaatio,jos mun kierto yleensä päivälleen 29? minä oon vaan olettanut että kierron puolessa välissä on ovulaatio. ja peuhattu on silloin.. milloinkas kiinnittymisvuoto voisi tulla kysymykseen ja millaista se on?

Alkuperäinen kirjoittaja hiisiläinen:
no ei sitä paljoo tule. mutta oli kuitenkin pikkuhousunsuojaan asti tullu.
hmm.. voisko mulla nyt olla ovulaatio,jos mun kierto yleensä päivälleen 29? minä oon vaan olettanut että kierron puolessa välissä on ovulaatio. ja peuhattu on silloin.. milloinkas kiinnittymisvuoto voisi tulla kysymykseen ja millaista se on?

Jaa-ah, vaikeaa sanoa ;)
Mut sen verran voin kertoa et 9kk yritettiin tätä masukkia ja touhuttiin muka oviksien aikaan..
Ja niin vaan kävi et se kierto missä ovis sattui just kaverin 4 päiväsille polttareille olikin se kuukausi jolloin raskauduin, eli eipä ollut ovis silloin kun olin laskenut ja tänään rv20 :)

nostan vielä tätä aihettani.. vuoto jatkui tänään,mutta nyt näyttää laantuvan. oliko tää nyt menkat vai ovko joku mahdollisuus että liittyy raskautumiseen? =/

Yhteistyössä