Mitä ihmettä?!?!?! (Zolpidem Stada)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mulla on siis ollu viikonlopun aikana 3 tosi pahaa migreenikohtausta, unettomuuden takia. Nyt sitten ajattelin varmistaa uneni. Normisti otan puolikkaan 10mg Imovanen ja sillä saan kohtuu hyvin unen. Nyt ku on pien paniikki päällä niin ajattelin et otan kokonaisen, kymmenen kieppeillä otin sen.

Väkisin sängyssä makasin tähän asti, ei unesta tietookaan :O Mitä ihmettä!?!?! Normisti tuolla saa suunnilleenki heti unen ku vaan sänkyyn menee. Nyt ei väsytä ei ollenkaan, kuula on vaan ihan sekasin ja kävelen pitkin seiniä.. Voiks noi pahat migreenikohtaukset jotenki vaikuttaa tohon?

Ja koska en edelleenkään saa nukuttua, on aamulla satavarma migreeni, tunnen sen jo nyt. Täytyy aamuks soitella lekuriaikaa et mitä tän kans ny tehää..

Alkuperäinen kirjoittaja haaskan näköinen:
eiks imovane ole 7,5mg??

On sitä sellastaki. Mulla toi on muistaakseni joku vaihdettu lääke tms. joka on 10 mg mutta periaattees samaa tavaraa.

Se oliki Zolpidem Stada. Ei tää ollukkaan vaihtolääke vaan toinen mitä mulle määrättiin, vahvemmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
ota toinen 5mg ?

Sit taidan olla niiiiiiiin pihalla aamulla ettei tuu mistää mitää.. nytki jo kuula iha sekasin.. :snotty: Nää on aina aiemmin tehonnu mulle pienilläki annoksilla, ihmetyttää vaan tää et miks ei ny toimi..

kun on tarpeeksi stressi päällä niin elimistön omat aineet aineet kumoavat lääkkeen nukuttavan vaikutuksen. ja joskus annoksen isontaminen vaan pahentaa tilannetta eli "sivuvaikutukset" tulee, uni ei. Tosin tuo yksi kokonainen pilleri on vielä pieni annos. mikä on sinulle annettu max. annostus?
jos siinä on varaa tai uskallat muuten niin voit vielä kokeilla puolikkaan tai kokonaisen jonkin ajan päästä, mutta sinun täytyisi pystyä rentouttamaan itsesi ensin. Onko esim. jotain rentoutusmusiikki kasettia kotona? tai osaatko rentouttaa kehon niin että ajattelet jokaista jäsentä ja sormea ja varvasta erikseen ja rentoutat sen aina kokonaan ja siirryt seuraavaan varpaaseen,.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
kun on tarpeeksi stressi päällä niin elimistön omat aineet aineet kumoavat lääkkeen nukuttavan vaikutuksen. ja joskus annoksen isontaminen vaan pahentaa tilannetta eli "sivuvaikutukset" tulee, uni ei. Tosin tuo yksi kokonainen pilleri on vielä pieni annos. mikä on sinulle annettu max. annostus?
jos siinä on varaa tai uskallat muuten niin voit vielä kokeilla puolikkaan tai kokonaisen jonkin ajan päästä, mutta sinun täytyisi pystyä rentouttamaan itsesi ensin. Onko esim. jotain rentoutusmusiikki kasettia kotona? tai osaatko rentouttaa kehon niin että ajattelet jokaista jäsentä ja sormea ja varvasta erikseen ja rentoutat sen aina kokonaan ja siirryt seuraavaan varpaaseen,.

Ei mulla taida olla enää lappujakaan talles et mikä on maksimiannostus, aina oon sillä puolikkaalla pärjänny.. Tuo stressi se varmaan on, oikeestaan jo pelkään että aamulla on migreeni ja mä HALUAN mennä töihin.. :|

Ja sekin veetuttaa jo valmiiks ku tietää että lekurireissu tulee ja se kirjottaa saikkua, viimeks kirjotti viikon että saan sinä aikana tasata unirytmiä lääkkeillä. Sillon mulla tuli 5 päivän aikana 7 migreeniä, just tuon unettomuuden takia.. :headwall:

Täytyy vähän aikaa täs viel ihmetellä oloja ja mennä sitten kokeilee uudellee, täytyy jo valmiiks miettiä joku juttu mitä mä ajattelen ku meen nukkuun..

Joo, 10 mg on se enimmäisannos..

tää on hyvä keino, et laskee vaikka mielessään kokoajan yks-kaks-yks-kaks, siis eihän toi laskemista oo, mutta noita lukuja niin kauan luettelee peräkanaa, ettei enää jaksa ja sit simahtaa. mulle toi toimii paremmin ku unilääke.

Alkuperäinen kirjoittaja hyväkeino:
tää on hyvä keino, et laskee vaikka mielessään kokoajan yks-kaks-yks-kaks, siis eihän toi laskemista oo, mutta noita lukuja niin kauan luettelee peräkanaa, ettei enää jaksa ja sit simahtaa. mulle toi toimii paremmin ku unilääke.

Mä oon testannu jo kaikki nää lääkkeettömät keinot.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mulla toimii Stilnoct ja Tenox.. yhdessä siis. Stilnoctilla saa nopeasti unen ja Tenoxin avulla se kestää useempia tunteja. Imovanesta tulee kamalia painajaisia.

Mulla vissiin on tota Stilnoctia ollu joskus.. Mul ei oo Imovanesta tullu painajaisia.

Joo mut lekurii se on mentävä, ei tästä tuu mitää. Ehtisin just käymään ennen töihinmenoo, työt alkaa vasta klo. 11. Jos ei sit pukkaa sitä migreeniä..

niin, no kokeeile sit vaan ottaa vaikka lehti käteen ja luet sitä niin kauan ku jaksat. paa kone kiinni, ja mee juomaan lämmintä maitoa. ja jos yhtenä yönä ei nukuta lääkkeen kanssa, niin yritä olla ajattelematta asiaa, kun muuten siitä tulee paniikki. tiedän, helppo sanoa, kun se ei niin helppoa ole toteuttaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
niin, no kokeeile sit vaan ottaa vaikka lehti käteen ja luet sitä niin kauan ku jaksat. paa kone kiinni, ja mee juomaan lämmintä maitoa. ja jos yhtenä yönä ei nukuta lääkkeen kanssa, niin yritä olla ajattelematta asiaa, kun muuten siitä tulee paniikki. tiedän, helppo sanoa, kun se ei niin helppoa ole toteuttaa :D

En juo lämmintä maitoo, yrjöön.. :D

Joo, mä tiedän et se paniikki on turhaa.. Ja sillon ei satavarmasti saa unta. Mut niin massiivisia nuo mun migreenit nyt ollu että ne pelottaa.

Juttelen huomenna lekurille (jos saan sinne ajan.. |O ). Täytyy vissii noi estolääkkeet ja täsmälääkkeet tohon migreeniinki kattoo uusiks..

Ny mä meen!:wave: Jos en oo puoles tunnis nukahtanu ni sit nousen taas ylös hetkeks. (Tää on kans yks hyvä ammattilaisilta saatu neuvo)

Mehtiin meni yö, yhden jälkeen viel katoin kelloo. Ja tyttö meinas nousta ylös neljältä, sen jälkee vaan torkuin, puol seiska nous tyttö ylös..

Ja taas on migreeni.. :| Yhen jälkee lääkäriin..