Mitä ihmettä, verta seksin jälkeen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villakoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Villakoira

Vieras
Eilen kp 22, verta tuli hieman seksin jälkeen, tänään ei ole tullut yhtään.
Enteileeköhän menkkojen alkamista lähipäivinä.

Onko teillä ollut koskaan tuollaista, mistä on johtunut ?

Mulla ei muuten ole tullut verta seksin jälkeen paitsi raskaana ollessani kerran.. Johtu ihan vaan että oli vissiin hangannu kuivaa vaikkei siltä tuntunutkaan.

Mulla ei muuten ole tullut verta seksin jälkeen paitsi raskaana ollessani kerran.. Johtu ihan vaan että oli vissiin hangannu kuivaa vaikkei siltä tuntunutkaan.

En usko että tuosta kuivuudesta on ollut kysymys.
No, eiköhän tuo selviä viikon sisällä tai aiemmin.

Luulin menkkojen alkaneen etuajassa, mutta ei kai kun kerran ei sitten tänään ole tullut yhtään, eikä enää yöllä.

..Tuttavallani oili toistuvaa vuotoa yhdynnöissä ja muka tiputteluvuotoa.. Lääkärit aina syyttivät että on endometrioosia....
Erikoislääkäri osasi diagnosoida toisin. Ystävälläni kasvoi kohdun kudosta kohdunsuun ulkopuolella mikä aiheutti tuota vuotoa. Hoitona tk:ssakin onnistuva lääkepenslaus ja vuoto loppui.

..Tuttavallani oili toistuvaa vuotoa yhdynnöissä ja muka tiputteluvuotoa.. Lääkärit aina syyttivät että on endometrioosia....
Erikoislääkäri osasi diagnosoida toisin. Ystävälläni kasvoi kohdun kudosta kohdunsuun ulkopuolella mikä aiheutti tuota vuotoa. Hoitona tk:ssakin onnistuva lääkepenslaus ja vuoto loppui.[/QUOTE

Aika ikävä tilanne ystävällä.
Minulla ei onneksi ole ollut jatkuvaa.
Kohtu ja munasarjat on gynen mukaan terveet.

Yhteistyössä