Mitä ihmettä teen??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surullinen"

Vieras
Meillä on parisuhteessa ollut ongelmia jo useamman vuoden. Paljon riitaa, repiviä yhteenottoja ja sen johdosta pahaa mieltä sekä ongelmia myös seksielämän puolella. Yhteisiä lapsia meillä on 3, iältään 3-7-vuotiaita. Asumme omassa huoneistossa, joka on minun nimissäni. Olen kuitenkin työtä vailla, vaikka kovasti olenkin töitä etsinyt. Kärsin läheisyyden ja hellyyden puutteesta. Miten saisin sen puolen toimimaan elämässäni? Miehelle olen seksiongelmista puhunut (lähinnä siis miehen haluttomuudesta), mutta hän tietenkin kokee että syytän häntä. Hankinko rakastajan (mistä ihmeestä??) vai muutanko reilusti erilleen lasten kanssa?? Kiitos kun jaksoit lukea pitkän sepustukseni!

[QUOTE="Lila";22143436]Kokeilkaa nyt ensin pariterapiaa tai seksiterapiaa.[/QUOTE]

ei mies suostu lähtemään kumpaankaan, on sellanen jääräpää. ollaan oltu neuvolan pariterapiassa (joka kyllä koski enemmän meidän lasta kuin parisuhdetta) mutta ei siitä apua ollut. psykologikin näki, että meidän suhteessa on paljon sellasta aggressiivisuutta tai hyökkäävyyttä, varsinkin miehen taholla.

Siis kyllähän mä sen ymmärrän, että jos toinen ei halua yhteisten ongelmien eteen töitä tehdä, niin silloin on varmasti kaikille parempi lähteä eri teille. Mua askarruttaa nyt kuitenkin se, ettei mulla ole mitään työtä tällä hetkellä tai edes luvassa...

Jos suhteessa on paljon riitoja ja kaikkea tuota, niin miksi olla suhteessa jossa ei ole onnellinen? Enkä tarkoita vaan seksiä takia, vaan yleisen hyvinvoinnin takia ja jo lastenkin takia jotka joutuu riitoja kuuntelemaan. Ei seksi ole suhteen pelastus jossa muutenkin paljon riitoja, ellei se sit ole ainoa syy tapella.

[QUOTE="pilvi";22143474]Jos suhteessa on paljon riitoja ja kaikkea tuota, niin miksi olla suhteessa jossa ei ole onnellinen? Enkä tarkoita vaan seksiä takia, vaan yleisen hyvinvoinnin takia ja jo lastenkin takia jotka joutuu riitoja kuuntelemaan. Ei seksi ole suhteen pelastus jossa muutenkin paljon riitoja, ellei se sit ole ainoa syy tapella.[/QUOTE]

Juu, siis seksi ei ole riitojen syy vaan seuraus. No olen jo kerran eronnut siis aviosta, tämä olis sit toinen avioero. En haluais sitä lapsilleni, kun esikoinen jo joutui eron kokemaan. Mutta järjellä ajatellenhan tää on harvinaisen selvä tapaus. Mies ei vaasit ota sitä eroakaan helpolla. On sellanen vaikea luonne...

Tosi riitaiseen ja surullisen oloiseen liittoon ei ole mitään helppoa ratkaisukeinoa. Jos mies ei halua sinua tai edes halua haluta sinua, ei ole muuta keinoa, kuin mennä erilleen. Se ei aina ole kauhean huono ratkaisu! Päinvastoin! Elämänne paranee, kun pääsette riidoista eroon ja sinulla tulee olemaan vapaata itseäsi varten, kun lapset menee iskälle aina välillä.
Tuolla maailmalla sinua odottaa se oikea kumppani, joka haluaa olla sinun kanssasi ja pitää lapsiasikin maailman mahtavimpina tyyppeinä:)

Yhteistyössä