H
Huolissaan
Vieras
Helteet on vieny ruokahalun melkein kokonaan. Pariin päivään ei ole kovin paljon syönyt, ei varsinkaan lämmintä ruokaa. Mutta jotain kuitenkin enkä ole siitä huolissani.
Tänään ei kuitenkaan ole oikein juonutkaan
Hikoilee kovasti eikä juo - siitä olen huolissani! Sen lisäksi illan suussa tuli vaippaan aika vetinen kakka ( luulen että juurikin sen vuoksi että on syönyt vähän mitä sattuu maistumaan ). On juonut aamulla yhden pillimehun, pikku tilkan vettä, ennen päiväunia vajaa pari desiä maitoa ja päivällä pari huikkaa mehua.
Illalla parikyt milliä maitoa.
Äsken heräsi hikisenä ( lastenhuone on tosi kuuma vaikka tuuletetaan aina ) vaikeroimaan ja hain ylös ajatuksena että jos vaikka joisi taas maitoa kun on juonut niin huonosti. Joi ehkä 10 ml tai vähän yli
En keksi enää mitään miten saisin juomaan. Koko ajan tarjoan. On mukia, lasia, nokkamukia, juomapulloa, pillimehua... Ei vaan maistu sen paremmin.
Ajattelin että huomenna haen mehujäitä kaupasta mutta mitä muuta voisi kokeilla?
Jos lähtisi ostamaan yhdessä jonkun uuden juomapullon? Saisi itse valita mieluisen? Tehoaisikohan se tuollaiseen 2v 2kk vanhaan?
Tänään ei kuitenkaan ole oikein juonutkaan
Illalla parikyt milliä maitoa.
Äsken heräsi hikisenä ( lastenhuone on tosi kuuma vaikka tuuletetaan aina ) vaikeroimaan ja hain ylös ajatuksena että jos vaikka joisi taas maitoa kun on juonut niin huonosti. Joi ehkä 10 ml tai vähän yli
En keksi enää mitään miten saisin juomaan. Koko ajan tarjoan. On mukia, lasia, nokkamukia, juomapulloa, pillimehua... Ei vaan maistu sen paremmin.
Ajattelin että huomenna haen mehujäitä kaupasta mutta mitä muuta voisi kokeilla?
Jos lähtisi ostamaan yhdessä jonkun uuden juomapullon? Saisi itse valita mieluisen? Tehoaisikohan se tuollaiseen 2v 2kk vanhaan?