Mitä ihmettä tapahtuu ??? ( Seksistä )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaillen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaillen

Vieras
Siis olen ollut parisuhteessa mieheni kanssa 5 vuotta. Välillä on ollut riitoja, asuttu erillään jne. Alusta asti olen sanonut , että haluan lapsen ja nyt olenkin lopettanut ehkäisyn...mutta... Mihin katosi se seksi, jota harrastettiin parhaillaan 3 kertaa päivässä... Nyt pidempi aika jo, kun kaikki ne ihanat kosketukset ja koko touhu on mennyt n. 2 kertaan kuukaudessa...

jospa miestä jännittää lapsi asia...ja eihän sitä seksin määrä kokoajan pysy samana näin yli 10 vuoden jälkeen ei todellakaan ole ihme vaikka ois vaan 1krt kuukaudessa...no mä en kyllä oo mitenkään seksuaalinen ihminen ollut ikinä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies sanojensa mukaan hyväksynyt asian, tulee jos on tullakseen.

noooh, sitten mä fiksuna tyttönä tekisin johtopäätelmiä tuosta seksin määrästä.. hmmm... me ollaan oltu yhdessä 16vuotta ja en voisi kuunaan kuvitella, että meillä puuhailtais vaan kerran pari kuussa... :ashamed:

Kannattais ehkä miettiä tota lapsi asiaa vielä.. itsellä tilanne oli kutakuinkin tuollainen kun sit esikoinen syntyi.. jonkun vuoden meni ihan hyvinkin.
Samalla tavalla toimittiin taas ku esikoinen 3v ja ikäeroa tuli lapsille 4 vuotta. Taas meni jonkun aikaa hyvin ja välilä tosi huonostikin.
Lopputulos 14v yhdessä ja avioero..

En väitä, että teille käy näin, mutta lapsia ei kannata alkaa hommailemaan jos suhde ei ole kovin vakaalla pohjalla.

vastaisin kysymykseesi, että miehesi ei taida olla vauva-asiasta ihan varma jos seksin määrä väheni heti kun ilmoitit lopettaneesi ehkäisyn.