MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ ON?????!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla on ollut jo pidemmän aikaa erilaisia oireita, joiden olen päätellyt johtuvan kihomadoista. Lisäksi tyttäreni päiväkodissa on ollut riesaa kihomadoista ja olemmekin syöneet pyrvin kuurin, mutta oireet eivät tunnu katoavan. Lääkärissä emme vielä ole käyneet,koska todella luulin pyrvinin poistavan kiusamme. Tänään huomasin itselläni ulosteessa jotain pieniä mustia palloja ja lähemmin tarkasteltuani huomasin niiden olevan jotain kovakuoriaisen tapaisia otuksia!!!!!
Mitä teen??? onko muilla samankaltaisia kokemuksia? en tiedä kehtaanko edes lääkäriin mennä tämän vuoksi. Tyttäreltäni niitä en onneksi ole löytänyt.
:(

No helou,otapas nyt järki käteen!Ei kovakuoriaiset elä ihmisen suolistossa!!!Tod.näk. ovat olleet jotain siemenien kuoria,jotka eivät suolistossa sula.Oletko syönyt esin.sellaista leipää,jossa siemeniä??

tiedän, enkä kihomatoja ole kakassani havainnut ainakaan vielä....
tämä on aivan kauheaa. Netistäkään en ole löytänyt vastaavanlaisia tapauksia. voisivatko ne olla jotain suolistoloisia?
Pitääköhän niitä purkkiin kerätä lääkärissä käyntiä varten?

Oletko aivan varma, että nuo mustat olivat tosiaan kovakuoriaisia? Ehkä sulamattomia pellavansiemeniä tmv? Oletteko kihomatoja nähneet? Söittekö Pyrvinit kahteen kertaan pakkauksen ohjeen mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en minä varma voi olla, mutta sellaisilta ne näyttivät. Kyllä minä siemenet luulisin erottavani.Syötiin pyrvinit ihan ohjeen mukaan.

Ja kyllähän sä nyt tiedät ootko siemeniä syönyt vai et. Toi pyrvin on saattanut tappaa tai vammauttaa muitakin loisia sun elimistössä. Ootko etelänmatkoja tehnyt? Sieltä voi saada vaikka mitä ötököitä.

Syön kyllä paljon marjoja ja " siemenpitoista" leipää, mutta olen aina syönyt enkä ole aiemmin sentään tuollaisia nähnyt. uLkomaillakin olen käynyt viimeksi vuosi sitten...

syönyt esim.kiwiä? mulla oli kovaa kutinaa ja luulin johtuvan kihom.,mutta kävin lääkärissä ja syyksi paljastui peräaukon tai -suolen tulehdus+p.pukamat sain lääkkeeksi neoproct puikkoja ja helpottivat heti oireita. myös sheriproct voi auttaa.saa apt.ilman reseptiä. ja tuossa tulehduksessa kutina oli todella sietämätöntä.

pitää käydä heti huomenna näyttää lääkärissä, jos vaikka olisi sitten peräpukamat :( mutta viitsinkö edes mainita niistä "koppakuoriaisista", jos se vaikka passittaa mut suoraan psykiatriselle...

Alkuperäinen kirjoittaja ........:
syönyt esim.kiwiä? mulla oli kovaa kutinaa ja luulin johtuvan kihom.,mutta kävin lääkärissä ja syyksi paljastui peräaukon tai -suolen tulehdus+p.pukamat sain lääkkeeksi neoproct puikkoja ja helpottivat heti oireita. myös sheriproct voi auttaa.saa apt.ilman reseptiä. ja tuossa tulehduksessa kutina oli todella sietämätöntä.

Paljonko se sheriproct maksaa ja onko se siis siihen tulehdukseen vai peräpukamiin vai ovatko ne siis sama asia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitää käydä heti huomenna näyttää lääkärissä, jos vaikka olisi sitten peräpukamat :( mutta viitsinkö edes mainita niistä "koppakuoriaisista", jos se vaikka passittaa mut suoraan psykiatriselle...

Tietysti sanot lääkärille! Ne on tottunut kuulemaan tuollaista, turhaan ujostelet.

Kävin lääkärissä eikä ne mitään koppiksia kai olleet. Vähän nyt nolottaa kun täälläkin asiasta jauhoin *punastuu nolona* Olivat kai ihan vain sulamattomia siemeniä, jotka muuttuivat mielikuvitukseni johdosta koppakuoriaisiksi. No, saatiin kihomatoihin sitten lääkärin määräämä kuuri ja oireetkin itseasiassa nyt jo pois. Kiitos paljon kaikille jotka jaksoivat vastailla ja rauhoitella :)

Oot ap aika ihana =)! Mut en mene vannomaan, ettenkö ite vastaavassa tilanteessa löytäis koppiksia kakasta. Hyvä että selvitit asian lääkärillä ja turhaan nolostut.

Yhteistyössä