Mitä ihmettä tää on, mulla on rinnassa jotain "paiseita", jotka ei koskaan parane...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Siis yhtäkkiä tullut johonkin hikirauhaseen/karvatuppeen "finni", joka kasvaa ja kasvaa, sit menee punaiseksi, tulee sisältä keltaista mömmöä ja tätä on jatkunut jo kuukauden eikä tuo parane, vaikka oon kokeillut alkuun bepanthenia, sitten välillä jo antibioottivoidetta ja nyt ihan vaan basibactin puuteria... mikä hitto tää on ja nyt näyttäis tulevan jo toinen viereen. :/

mulla on kasvoissa. tai se katoaa välillä, ja välillä tulee takaisin. jos tulehtuu, syön abkuurin.. ei ole kyllä tavallinen finni, ei tule mitään päätä että voisi edes miettiä puristamista.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi:
mene lääkäriin.ettei olisi ruusufinni?

ei vaikuta ainakaan kuvien perusteella samalta. mulla siis iso yksittäinen (tosin nyt tulee toinen lähelle...) patti, joka punoittaa ja kasvaa (kun mä en malta olla puristelematta mätää ulos).

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Se on nyt arpinen, korkea ja halkaisijaltaan jotain sentin kokoinen, keskellä iso reikä. Välillä kuivahtaa ja sit taas alkaa erittää märkää...

Ok, vaikuttaa asbessionkalolta, voipi vaatia avauksen ja putsauksen.
Usein ne kasvatetaan umpeen pohjalta päin, joten mukavat hoitotoimet huuhteluineen ja sorbact nauhojen vaihtoineen voi olla edessä sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sotamarsalkka:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Se on nyt arpinen, korkea ja halkaisijaltaan jotain sentin kokoinen, keskellä iso reikä. Välillä kuivahtaa ja sit taas alkaa erittää märkää...

Ok, vaikuttaa asbessionkalolta, voipi vaatia avauksen ja putsauksen.
Usein ne kasvatetaan umpeen pohjalta päin, joten mukavat hoitotoimet huuhteluineen ja sorbact nauhojen vaihtoineen voi olla edessä sulla.

Voi hitto. Ei kai.... Oli mulla aikaisemmin samantyyppinen toisessa rinnassa, mutta ei se kestänyt kuin parisen viikkoa ja sain hoidettua sen ihan bepanthenilla.