Mitä ihmettä!!! (Raskausarvista!!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUVA

Vieras
Miksi mulle on tullut vatsaan navan molemmille puolille "kaunis" rivistö vaaleita raskausarpia?!

Kiloakaan en ole lihonut, vaan samanpainoinen olen ollut koko viimeisen n. vuoden... Silloin laihdutin reilu 15 kiloa. Housut ei kiristä enempää kuin ennenkään, joten mistä nää arvet nyt tuli?!? voi kerpele... Onneksi on sentään vaaleita!!
 
No siis auttakaa nyt, mistä ne tuli? Miten mä ne saan pois? Eikö ne synny yleensä siitä kun kudokset venyy ja paukkuu? Mutta kun en mää oo kilookaan lihonnu!!!
 
Mä veikkaan, että ne arvet on olleet siinä jo pidempään, mutta nyt vasta huomasit ne. Raskausarvet on tullessaan punaisia, ei vaaleita. Ehkä ne on tullut jo silloin kun olit painavampi ts. silloin kun olet lihonnut aiempiin mittoihisi.
 
Joskus arpia tulee suurista painonvaihteluista, niin lihomisesta kuin laihtumisestakin. Jopa teini-iän kasvupyrähdykset saattavat aikaan saada arpia joillekin.

Paha sitten sanoa mistä just sun arvet tullu, jos kerran painonmuutoksia ei oo tapahtunu vuosiin... :/
 
Joskus arpia tulee suurista painonvaihteluista, niin lihomisesta kuin laihtumisestakin. Jopa teini-iän kasvupyrähdykset saattavat aikaan saada arpia joillekin.

Paha sitten sanoa mistä just sun arvet tullu, jos kerran painonmuutoksia ei oo tapahtunu vuosiin... :/
 

Yhteistyössä