V
vierailija
Vieras
https://www.helsinginuutiset.fi/art...talolla-odinin-soturit-pyrkivat-sisaan-veivat
Onko tämä julkisuustempaus ennen vaaleja??
Onko tämä julkisuustempaus ennen vaaleja??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en ota kantaa talovaltauksiin, niin kauaa, kun ei ole oma. Mut mä en siis ymmärrä tota oodineiden osuutta asiassa? Mitä se niille kuuluu?Oih, ne on niiiiiiiiiiin rohkeita, ottivatkohan kuvan taas huppareistaan?
Ne on taas kuvitellu et Hurstia jotenkin nyt kohdeltu väärin kun talo on joskus muinoin ollu heille vuokrattuna.
Miten muuten se Hurstille on voitu vuokrata jos ei muille?
( ja kyllä, valtaajat pois talosta vaikka sit poliisin voimin oodineitten homma se ei ole )
Mä en ota kantaa talovaltauksiin, niin kauaa, kun ei ole oma. Mut mä en siis ymmärrä tota oodineiden osuutta asiassa? Mitä se niille kuuluu?
Siis onko ne nyt alkanut hyökkimään ihan randomisti suvakkien kimppuun? Hmm. Ei, en kannata katupartiointia...No koska suvakit.
Onko niillä ennenkään ollut mitään järkevää tekemistä?
Ei kai persun väkivaltavietti herännyt?Ihan oikein punikkeja pataan.
Ihan oikein punikkeja pataan.
Tulee niin turvallinen oloOn ne ihq ku suojelevat suomalaisia
Tulee niin turvallinen olo
Uskaltaakohan sitä kohta enää liikkua, jos ei ole suomenliput maalattuna otsaan ja poskiin ja varmuuden vuoksi selkään.![]()
Otat hitaasti kameran esiin niin ne kääntyy selät suhun päin ja polvistuvat poseeraamaan, siinä vaiheessa ehdit juosta karkuun..
väkivaltaa ja ivaa tällä kertaa. Ei mitään uutta auringon alla?Oodin = natsi?
Jollain vähän 30-luvun saksan puoluekartat hakusessa![]()