mitä ihmettä näillä keleillä laitetaan päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatteeton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaatteeton

Vieras
olis tänään illanistujaiset joihin meidät on kutsuttu, mutta mä en tiedä mitä laittaa päälle!! tarkotus olis istua terassilla niin kauan kun tarkenee, mutta talo sijaitsee keskellä peltoja et voipi olla että siihen tuulee kylmästi, tai sitten ei ja onkin tosi lämmin... voi olla et illalla baariin, voi olla et ei, eli pitäis varautua siihenkin vaihtoehtoon et tulee lähdettyä.. ainainen sama ongelma; eihän mulla ole vaatteita!!!! ARGH.

Alkuperäinen kirjoittaja Majuri:
Minihame ja verkkosukat, ne on jokakelin vaatteet (kysy vaikka Jutalta)

Itse laitan tänään nuo vaatteet kun baariin lähden. Tosin kyseessä ovat enemmänkin pitsisukkikset, kuin verkko.

Mutta asiaan:
Farkut aina hyvä valinta, jos voit käyttää niitä mahdollisella baarireissulla. Joku kiva toppi, päälle joku kevyt pitkähihainen ja takki.
Voit sitten kuoria noita yltäsi jos terassilla on kuuma. Illalla tarvitset takkia kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Majuri:
Minihame ja verkkosukat, ne on jokakelin vaatteet (kysy vaikka Jutalta)

Itse laitan tänään nuo vaatteet kun baariin lähden. Tosin kyseessä ovat enemmänkin pitsisukkikset, kuin verkko.

Mutta asiaan:
Farkut aina hyvä valinta, jos voit käyttää niitä mahdollisella baarireissulla. Joku kiva toppi, päälle joku kevyt pitkähihainen ja takki.
Voit sitten kuoria noita yltäsi jos terassilla on kuuma. Illalla tarvitset takkia kuitenkin.

Näin mäkin laittaisin.
Ja jos epäilyttää kylmyys edelleen ota jotain lämmikevaatetta mukaan jotka voit jättää sinne kyläpaikkaan jonka terassilla istutte.
Menettekö sinne baariin taksilla vai kävelten?
Taksilla kulkien ei vaatetta paljoa tarvita,kävelten kunnon lämmin takki yleensä riittää.

Yhteistyössä