Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Erosin mieheni kanssa n. 3 kuukautta sitten, hän jätti minut. En vaan ole vieläkään päässyt asiasta yli ja haikailen miehen perään joka ikinen päivä. Meillä ei koskaan ollut mitään ongelmia suhteemme aikana, olimme yhdessä siis yli 3 vuotta.
Vähän aikaa sitten hän sanoi ajatelleensa, että tekikö virheen tai liian hätiköidyn ratkaisun minun suhteen. Mulla on pää ihan sekaisin kun ei siitä tiedä mitä se elämältään haluaa.
Tilannetta pahentaa vielä se, että miehellä on kaverityttö joka on hänestä selvästi kiinnostunut, ja mies väittää, että ei hän ole tytöstä sillä lailla kiinnostunut. Silti viettää tämän kanssa aikaa aika paljon, niin en oikein usko ettei muka mitään tunteita olisi mukana!
Haluaisin unohtaa miehen mutta en vain pysty siihen :( odotan joka päivä että hän tulisi takaisin....

No jos hän yrittää saada molemmat naiset? Minusta kuulostaa oudolta jos on paljon kaverinsa kanssa. Jos haluaa sinut niin laita ehdot tuolle "naiskaverin" tapaamiselle.

ei tähän auta kuin Aika! ja epäilen että hänellä on naisen kanssa jotain, mutta ei halua vain sinun mieltä pahoittaa kertomalla siitä,...en mäkään kertoisi tuossa tilanteessa...

Niin, ei hänestä ota selvää :( Tuntuu, että hän tykkää siitä tunteesta, että joku on kiinnostunut hänestä. Tarkoitan nyt sitä toista naista... Mutta kuitenkin hän tietää että minä olen aina olemassa joka ottaa hänet takaisin (tyhmä kun olen). Olenkin sanonut että en todellakaan tykkää tuosta että hän haluaa erota ja sitten onkin jo "uusi" ja hän vain väittää että no kun mitään ei ole. Kyllä sen nyt tyhmäkin huomaa että jotain ehkä on...
Tekisi mieli sanoa että nyt oikeesti päätät mitä haluat, yrittää mun kanssa vielä vai et, jos et nyt päätä niin häivyn loppuelämäksi...

...Ja sitten vielä sekin, että mies on kertonut, kuinka sen toisen naisen kanssa ei tunnu yhtään niin samalta kuin minun kanssani silloin ihan alussa. Ja että naisesta on alkanut tulla esille ärsyttäviä piirteitä jne. No miksi hän sitten viettää aikaa naisen kanssa, en vaan voi ymmärtää...

Yhteistyössä