Mitä ihmettä mulla tuli pimpistä!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nessu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nessu

Vieras
siis ihan yhtäkkiä vaan valahti varmaan puoli desiä jotain nestettä.. siis ihan vetistä..

Mitä tää voi olla.. voisin kuvitella että lapsivettä, mutta kun en ole raskaana.
voisin kuvitella myös että ejakuloin, mutta kun en ollu kiihottuneessa tilassa.
voisin kuvitella, että myös pissaa, mutta kun ei ollu.. se tuli sieltä, ja oli ihan väritöntä ja hajutonta.

kertokaa onko teillä mitään aavistusta mitä vois olla?

siis tää ei tod. ole mitään valkovuotoa tai mälliä.. kun se oli ihan kuumaa ja vetistä.. siis ihan yhtä juoksevaa kun vesi. eikö kelleen muulle oo sattunu näin?

Alkuperäinen kirjoittaja nessu:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kysta puhkes. Onko ollut kipuja?

voiskohan olla mahdollista?? mulla loppu just par päivää sitte menkat.

Niin onko ollut kipuja? Tai voi kai niitä kivuttomiakin olla, en tiedä. Voi kuulema olla greipinkin kokoisia kystia ja kun ne puhkee, niin sitä nestettä todella tulee (äidilläni ollut).

voiskohan olla mahdollista?? mulla loppu just par päivää sitte menkat.

Niin onko ollut kipuja? Tai voi kai niitä kivuttomiakin olla, en tiedä. Voi kuulema olla greipinkin kokoisia kystia ja kun ne puhkee, niin sitä nestettä todella tulee (äidilläni ollut).
ai vastasitkin jo.. siis on ollu pientä menkkakipua tänään ja ihmettelinki että miks vielä on vaikka menkat loppu jo pari päivää sitten.

no kysta sen on täytyny sit olla.. kiitos sulle vastauksesta,, nyt huojentu olo.

pakko vielä kysyä. onko tuo muka oikeesti mahdollista.. tää on kyllä kaikkein järkeenkäyvin mahdollisuus. onko sulla käyny noin?
Äidilläni on ja hänellä tuli tosi runsaasti sitä nestettä, kirkasta ja lämmintä (no lämmintä tietty, kun on ollu sisällä). Mulla oli kysta raskausaikana, mutten huomannut, koska se puhkes vai kuihtuku vain pois. Oli erittäin kivulias, mutta suuri kohtu painoi sitä. On täysin mahdollista, en puhu nyt soopaa :)

pakko vielä kysyä. onko tuo muka oikeesti mahdollista.. tää on kyllä kaikkein järkeenkäyvin mahdollisuus. onko sulla käyny noin?

Oisko sulla ollut kohdunsuulla sellainen cysta/rakkula, joka nyt sit puhkes.. mikäköhän sen nimi oli?? Oon nähnyt sellaisia työssäni. Vaaraton.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:

Oisko sulla ollut kohdunsuulla sellainen cysta/rakkula, joka nyt sit puhkes.. mikäköhän sen nimi oli?? Oon nähnyt sellaisia työssäni. Vaaraton.
Eihän ne kystat aina vaarattomia ole. Yleensä kyllä, mutta ei aina.

ongelma on jo ratkaistu.. kiitos vastaajalle.. kysta sen on täytyny olla. ei oo muuta mahdollisuutta.. minäkin vasta synnyttäny. ekat menkat oli äsken.. eli kiitos kaunis.

Mulla kävi joku aika sitten ihan sama juttu mut sitä tuli seksin yhteydessä. Mies kysy heti et kusitko, no en todellakaan ja ihan samalta tuntu kun lapsivedet meni. Sitä vaan valahti ilman mitään kipua. Eikä kipua ollut sen jälkeen. Kait sekin sitten kysta oli.

Yhteistyössä