Mitä ihmettä muka tarkoittaa?? (unista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Molen viime aikoina nähnyt monet kerrat jotain unta, mistä en muista muuta ku et mulla irtoaa hampaat suusta. Viime yönä taas, mitä se meinaa ku mua oikeasti alkaa jo häirittee? :o

Terveisin: Tuleva hampaaton pubiruusu :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja inha tunne:
mäkin nään usein että hampaat murenee

Mulla ne vaan lähtee irti, ja sit muistan et mua hävettää siinä unessa ja yritän saada niitä takas suuhun.. yöks :D Noi unet on piinannu mua nyt parin kuukauden ajan, ellei kauemminkin :x

Väittävät että se ennustaa kuolemaa lähipiirissä. Mä olen kyllä nähnyt hampaiden putoamisesta unia jo monta vuotta eikä kukaan lähipiiristä ole toistaiseksi kuollut...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Väittävät että se ennustaa kuolemaa lähipiirissä. Mä olen kyllä nähnyt hampaiden putoamisesta unia jo monta vuotta eikä kukaan lähipiiristä ole toistaiseksi kuollut...

Nonnih, nyt meni yöunet :o

Ei tiedä hyvää. Se tietää jonkin ihmisen menettämistä lähisuvusta. Eli kuolemaa se yleensä ottaen tarkoittaa. Mitä lähempänä etuhampaita hammas irtoaa sitä läheisemmästä ihmisestä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Ei tiedä hyvää. Se tietää jonkin ihmisen menettämistä lähisuvusta. Eli kuolemaa se yleensä ottaen tarkoittaa. Mitä lähempänä etuhampaita hammas irtoaa sitä läheisemmästä ihmisestä on kyse.

No okei, onneksi mulla lähtee vaan takahampaat niissä unissa :D

Mä en enää pelästy noita hammasunia mutta sitä säikähdän kun ihan valveilla ollessa lintu lentää sisään. Vanha kansa pitää sitä kuoleman ennusmerkkinä ja kaksi kertaa tiedän näin myös käyneen pikkulinnun vierailun jälkeen :|

Yhteistyössä