mitä ihmettä mä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuulapyssy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuulapyssy

Aktiivinen jäsen
27.07.2006
5 618
0
36
myin huutiksen kautta lenkkarit kk. sitten,ja ostaja sano hakevansa nuo pikimmiten.
lupas 2 kertaa tulla hakee mutta ei kuulunut kummallakaan kerralla eikä myöskään ilmoittanut että ei tule.
sitten oli laittanut rahat tilille (3?)
ja ilmoitti että tulee hakemaan....ei taaskaan näkynyt.

sitten lähetin sille että tulee hakemaan kun me lähdetään reissuun,no ei tullut taaskaan...

nyt on reilu kk kulunut ja pari päivää sitten laitoin sille että kengät odottaa edelleen täällä....ei ole vastannut mitään :o :headwall:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

pienestä rahasta kuitenkin kyse, niin onkohan niin tarkkaa vaikka postittaisit ne hänelle ja maksat itse pk.t. pääset ainakin eroon niistä lenkkareista. tietty voisit vielä ottaa yhteyttä ja ilmoittaa, että laitat ne uudestaan myyntiin ja palautat sen 3 euroa jos ei ala noutamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja noin:
pienestä rahasta kuitenkin kyse, niin onkohan niin tarkkaa vaikka postittaisit ne hänelle ja maksat itse pk.t. pääset ainakin eroon niistä lenkkareista. tietty voisit vielä ottaa yhteyttä ja ilmoittaa, että laitat ne uudestaan myyntiin ja palautat sen 3 euroa jos ei ala noutamaan!

postittamaan en lähde omasta pussista kun tulis kalliimax kuin kenkien hinta...
ehkä yritän vielä lähettää spostia ja palautan rahat ja laitan kengät uudestaan myyntiin

Voi itku. Minä huusin tässä taannoin lasten kirjoja ja puseropaketin. Maksoin ne heti ja sovittiin noudosta jossain vaiheessa. Kiirettä on pitänyt ja huudosta on mennyt varmaan jo kuukausi. Pakettia en ole ehtinyt hakemaan. Minä taidan lukeutua tähän "ei mitään kiirettä" kastiin.

Onko sinulle ongelma säilyttää niitä lenkkareita?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Voi itku. Minä huusin tässä taannoin lasten kirjoja ja puseropaketin. Maksoin ne heti ja sovittiin noudosta jossain vaiheessa. Kiirettä on pitänyt ja huudosta on mennyt varmaan jo kuukausi. Pakettia en ole ehtinyt hakemaan. Minä taidan lukeutua tähän "ei mitään kiirettä" kastiin.

Onko sinulle ongelma säilyttää niitä lenkkareita?

ei ongelmaa,mutta muuten vaan laittaa vihax kun ei ilmota mitään,varsinkaan kun ei ole tullut hakemaan sovitusti.

Yhteistyössä