Mitä ihmettä mä teen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KÄÄK!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KÄÄK!!

Vieras
No alkuun: en ole kovin mustasukkainen ihminen näin yleensä, mutta joissain asioissa olen epäluuloinen koska mieheni on muutaman kerran jäänyt kiinni valheesta (ei mitään kovin vakavaa kuitenkaan ), kun ei ole halunnut loukata tms. Mutta nyt tässä lähiaikoina musta on tullut kamalan mustis mun miehelle mun siskosta!! Sairasta!! Siis en tosiaankaan usko että siskolla ja miehellä vois tulla jotain, mutta jotenkin se tunne vaan tulee jos ollaan samassa paikassa... tuntuu että mies kattelis mun siskoa "sillä silmällä". Kamalaa! Ja mua ei yhtään nyt huvita lähteä jouluksi samaan paikkaan eikä mitään! Ja meidän on aikalailla pakko, tai jos ei mennä, niin mitä me sit tehtäis.

Mitä ihmettä mä voin tehdä? Kun tavallaan en voi uskoa että mitään sellaista olis, mutta mistä se tunne tulee?? Mun sisko on kyllä sellanen vähän "avoin" tapaus, eli esim. jos ollaan iltaa istumassa niin käy suihkussa ja sitten tsembaloi ympäriinsä minipyyhkeessä, mutta se on kai ihan normaalia, mutta ruokkii tätä mun mustasukkaisuutta... Jotenkin mulle tulee sellanen fiilis että mies olis mieluummin sen kanssa kun se on (sisko siis ) kaikessa niin paljon parempi, paljon nätimpi, laihempi... Tosin naimisissa sisko itsekin on. Apua, johtuuko tää siis siitä että tunnen itteni huonommaks kuin sisko on? Vai mistä... Kun en mä kellekään meidän ystävistä ole, enkä vieraista naisista, mutta tää sisko.

Sun pitää pitää itselles joku itsetunnon kohotusiltama. Käyt vaikka kauneushoitolassa. Kai tuo mustasukkaisuus on joku alkukantainen jäämä jostain kaukaa, ja pyrkii pintaan joskus ja jouluna. Mullakin oli joskus jotain pientä päänvaivaa, kun mun mies saattoi soittaa mun siskolle jotain asiaa. Mutta luotan mieheeni niin paljon, että se vaiva jäi siihen.

Yhteistyössä