Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en edes haluais hyödyntää muulla tavalla. Joskus näin vinkkejä vissiin täällä ruuista mitä vois niistä väsätä, mut mun mielestä kalapuikot kuuluu paistaa rapeiksi tai muuten.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja -:Ruishampurilaisia meillä tehdään. Reissumiehestä, väliin saa kuitenkin tungettua kaikkea terveellistä kalapuikkojenh lisäksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Mun miehen bravuuri on kalapuikkomunakas. Kalapuikot paistetaan pannulla miedolla lämmöllä ja kun ne on käännetty, kaadetaan sekaan muna-vesisekoitus (sekaan suolaa jos haluaa). Kansi päälle ja antaa kypsyä, kunnes munakas on hyytynyt. Sitten voi paahtaa vaikka leipää ja syödä paahtiksen päällä tätä munakasta. Hyvää myös salaatin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mun pari kaveria joskus aikanaan imeskeli sellasen 10 puikon paketin puoliks. Ne ajatteli, että se olis vähän sama kuin mehujäät![]()
Mitä jos kokeilisitte sellasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mun pari kaveria joskus aikanaan imeskeli sellasen 10 puikon paketin puoliks. Ne ajatteli, että se olis vähän sama kuin mehujäät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:Mun miehen bravuuri on kalapuikkomunakas. Kalapuikot paistetaan pannulla miedolla lämmöllä ja kun ne on käännetty, kaadetaan sekaan muna-vesisekoitus (sekaan suolaa jos haluaa). Kansi päälle ja antaa kypsyä, kunnes munakas on hyytynyt. Sitten voi paahtaa vaikka leipää ja syödä paahtiksen päällä tätä munakasta. Hyvää myös salaatin kanssa.
mä luulen, että meillä tää ei uppois.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Mun pari kaveria joskus aikanaan imeskeli sellasen 10 puikon paketin puoliks. Ne ajatteli, että se olis vähän sama kuin mehujäät![]()
No hyi :x Tuollasestahan voi saada vaikka matoja.
Alkuperäinen kirjoittaja fifi:Hyi helvetti,kalapuikkoja,YÖK!Mä olen norjassa kalatehtaalla töissä ja tiedän mistä paskasta ne tehään,joten ei kiitos....
Alkuperäinen kirjoittaja endie:[
no mulle on ihan sama vaikka ne olis tehty norjalaisen merimiehen peräsuolenpalasista,