Mitä ihmettä mä teen elämälläni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Olen eronnut exästäni alkukesästä ja seurustellut uuden miehen kanssa pari kuukautta.
Mulla on kaksi lasta.
Esikoiseni menee kouluun syksyllä 2009. Kuopukseni on reilun vuoden ikäinen.

Päätäni vaivaa nyt monet asiat. Haluaisimme muuttaa yhteen uuden mieheni kanssa, mutta asumme eri paikkakunnilla n.50km päässä toisistamme.
Minä vuokralla ja hän omassa asunnossaan.
Olen hoitovapaalla, eikä minulla ole työpaikkaa, enkä haluaisi mennä töihin, ennen kuin kuopukseni on hiukan isompi. Lisäksi haluaisin olla kotona, kun esikoiseni aloittaa koulun.

Olemme suunnitelleet ostavamme yhteisen asunnon, omakotitalon.
Mielestäni kaiken pitäisi tapahtua ennen syksyä, jolloin alkaa esikoiseni koulu.
Lisäksi mieheni haluaisi yhteisen lapsen muutaman vuoden sisällä.

Mitä ihmettä mun nyt pitäisi tehdä? Mun pää lyö aivan tyhjää, kun yritän miettiä näitä asioita.
Voisikohan joku ystävällisesti ottaa kantaa jollakin tavalla, että näkisin muitakin näkökulmia, kuin omani.

Kiitos.

Kuulostaa kiireeltä.

Ainakaan taloa ei molempien nimiin, että jos huomaat ettei homma toimi, pääset eroon pakkaamalla tavarat. Mä varmaan hommaisin miehen lähistöltä ensin oman asunnon jonne muuttaisin lasten kanssa, ja vaik vuoden päästä kun kaikki on mennyt hyvin, harkittais yhteistä asuntoa tms.

2kk on vähän aikaa tuntea toista. ja talon ostaminen yhdessä iso juttu. 50km ei oikeastaan ole niin kauhean paljon.. entä jos te menisitte sinne ukon kämpille harjoittelemaan yhdessä eloa, kuinka hän suhtautuu lapsiin kun ne ovat siinä jatkuvasti, ja muutenkin perhe-eloon? vuosi aikaa koulun alkuun kuitenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
2kk on vähän aikaa tuntea toista. ja talon ostaminen yhdessä iso juttu. 50km ei oikeastaan ole niin kauhean paljon.. entä jos te menisitte sinne ukon kämpille harjoittelemaan yhdessä eloa, kuinka hän suhtautuu lapsiin kun ne ovat siinä jatkuvasti, ja muutenkin perhe-eloon? vuosi aikaa koulun alkuun kuitenkin..

Tuonne miehen asunnolle voitaisiinkin mennä, jos olisi edes hiukan enemmän tilaa...
Asun lasten kanssa tällä hetkellä kolmiossa ja mies kaksiossa. :(
Tosin ollaan me tästäkin puhuttu, että kai sitäkin voisi koittaa. Ahdasta vaan tulisi todella olemaan.
Miehen paikkakunta on pikkukunta, jossa ei varmaan ole edes vuokra-asuntoja. :(

Yhteistyössä