Mitä ihmettä mä syötän tolle kissalle kun mikään ei kelpaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huooooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huooooh

Vieras
Saattaa kerran syödä jotain ruokaa ja sitten se merkki ei enää kelpaakkaan, siis YHDEN kipollisen tai osan siitä syö. Kaikkia ruokia ei edes maista.

Pieni pussillinen ostettiin eläinkaupasta yleensä kuulemma krantullekkin kissalle kelpaavaa ruokaa (annabelle tms)

Söi puolet pienestä pussista ja sitten tuli stoppi, ei kelpaa enää. Kissa maukuu vaan kokoajan ruokaa ja sitten kun annan niin ei kelpaa.

Yllätys, naudan sisäfile kelpasi, mutta voin kyllä ihan suoraan sanoa että mulla ei ole varaa ruokkia kissaa naudan sisäfileellä :D

kana ei kelvannut, muutaman palan söi ja siinä taas se. Eikä sitäkään pääasiallisena ravintona viitsi tarjota.

Onko jollain takuuvarmaa krantun kissan ruokaa :D

Mainittakoon, että kissa imettää ja synnytyksen jälkeen on alkanut tämä kranttuilu, olen ostanut monen montaa eri merkkistä ruokaa. Unohtanut penturuoat joita aloin tarjoamaan kissalle jo odotusaikana, kun ei kelpaa niin ei kelpaa. Ehkä kun imetys loppuu niin alkaa taas kelpaamaan

Mulla yhtä ronkeli kissa. Kylmästi vaan annan sen olla pari päivää ilman ruokaa (joka kuivuu kupissa). Vettä sillä on ja kuivanaksuja, niitäkään ei kuulemma sais pitää aina esillä.

Se vaan on semmonen, että edes herkkuruuat ei aina maistu.

No olen koittanut ottaa kaikki ruoat pois ja antanut sen kuivaruokakipon silloin kun maukuu ruokaa, nuuhkaisee ja lähtee pois. Suurinta herkkua on lidlin herkkutikut, ne kyllä kelpaa eli herkkuronkeliksi ei ole vielä tullut :D

tai rainbow kissojen tonnikalaa? meidän nirsolle kissalle ei kelpaa muu kuin kissojen tonnikala ja kuivaraksut. ja tietty noi yllämainitut katkaravut. ei mee mitkään tavis kissanruoat.

Kissa on ennen kyllä syönyt kaikkea mahdollista, eli imetyksen piikkiin laitan tämän kyllä. Toivottavasti tilanne normalisoituu.

Naudan sisäfile tosiaan tuntui olevan herkkua :D On pakkasessa vielä jokunen pussi kissaa varten :) Kerrankin kissa oli pidempään maukumatta ruokaa :D

Kyllä se niitä pahojakin raksuja käy syömässä muutaman aina silloin tällöin ja märkäruoasta nuolee kastikkeet

[QUOTE="a p";27901598]Kissa saa kyllä raakaa lihaa ja kalaa tasaisin väliajoin, mutta hakusessa olisi kissanruoka mitä suostuisi syömään. Kuiva tai märkäruoka.[/QUOTE]

Jos ne kelpaa niin anna niitä, tai siis vaikka noita sisäelimiä ne ei ole hirveen kalliita.

Yhdelle kranttukissalle ei kelpaa pussiruoista kuin Latzin As good as it looks. Kaikki paremmat eläinkaupan märkäruoatkin on käyty läpi, mutta tuo on ainut mikä pussisafkoista maistuu. Muista nuollaan vain kastikkeet. Seitiä ja kanaa söisi kyllä ihan niin paljon kuin vain annetaan.

Pidä yhtä selkeetä ruokaa hetki ruokavaliossa raksujen lisää. Kissa syö kun on nälkä, ei kukaan pyhällä hengell elä. Meillä tuli ruotuun kun ei kannettu aina uutta herkkua, oppi nimittäin löytämään uusia makuelämyksiä mitä napostella. Nyt kun tilanne on, voi vaihtaa eri herkkuihin kun paketti tyhjä. Loppui ihmisten ruoka ajan pöydän luona olo, kun selkeytti tuo oma sapuska juttu. Napostelee siis kun on nälkä tuolla neidillä. Ennen mourua ei maistu kyllä nimeksikään mutta sitten tankkaa senkin edestä.

Yhteistyössä