Mitä ihmettä mä ostan äijälle lahjaks muutakuin jussi kylpytakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Ja kylpytakin ajattelin antaa synttärilahjaks jotka oli eilen. :whistle: Mutta mitä sit joululahjaks??? :headwall: En tosiaankaan ala osteleen mitään dvd hässäköitä joka laitetaan autoon. |O

Hankala sanoo mistä miehes pitää mutta meillä mies ainakin toivoi sitä lauri törnistä kertovaa kirjaa ja onhan siitä dvd versiokin. Tuntuu olevan naapureissakin aika suosittu lahja

Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Lahjakortti jalkahoitoon tai hierontaan?
Noi ei oo äijän juttuja ollenkaan vaikka hyvää sillekkin toki tekis. :snotty: Mä oon sille ostannu aiempina vuosina partakoneen,kaulakorun,käsikorun,kellon mm...Ja nyt en tiedä yhtään mitä seuraavaks.Joka kerta aina yhtä vaikeeta. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ailakki:
Lahjakortti jalkahoitoon tai hierontaan?
Noi ei oo äijän juttuja ollenkaan vaikka hyvää sillekkin toki tekis. :snotty: Mä oon sille ostannu aiempina vuosina partakoneen,kaulakorun,käsikorun,kellon mm...Ja nyt en tiedä yhtään mitä seuraavaks.Joka kerta aina yhtä vaikeeta. :headwall:

Älä välitä. Sama ongelma täällä. Kun ei sitä Volvoa oikein voi käydä joululahjaks paketoimassa.

Ja sitte vielä pitäs keksiä mitä miehen kahdelle veljelle. Noi miehet on niiiin vaikeita.

-liput johon matsiin, keikalle tai tapahtumaan kahdelle(ja toinen on sen kaverille, ei vaimolle ;) )
-kortti, jossa "lupa" (toivon, et kaikilla on kuitenkin oikeastikin lupa tehdä ystäviensä kanssa asioita) lähteä miesten kans viikonloppureissuun, esim. mökille tai laivalle.
-mietit oikein kovasti, mistä miehesi pitää. jos pelaamisesta anna pelikorti(saa pelata ilman motkotusta viikonlopun), jos kirjoista ym...
-jos seksistä anna vapaalippu vaimon öljyhierontaan ja lupaa ottaa suihin koko joulun ajan ilman "vastapalvelusta" (tarkoitan, ilman, et pitää huolehtia sun nautinnosta).
jotain leikkimielistä (jos huumoria löytyy), jotain piristystä arjesta
ja muista myös joka miehen pakolliset:sukat ja kalsarit

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Mistä löysit jussi kylpytakin?
Isännälle ei oo yhtään lahjaa, enkä tiedä ees tuleeko... :ashamed:

Tämän mäkin haluaisin tietää?
Isäntä erikseen toivoi kylpytakkia, ja synttärit olis viikon päästä.

Jouluksi tilasin sille hankkija-lippiksen :D
Jotain muuta vänkää pitäisi vielä keksiä, täytyy varmaan käydä Veholla tutkailemassa pienoismallihylly...

Yhteistyössä