mitä ihmettä, Hcg 32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana?

Vieras
Tein eilen kaksi raskaustestiä, kaupan oma liuskatesti näytti positiivista ja apteekin Early Predector negatiivinen. Tänään verikokeissa Hcg on 32. Raskaana vai ei? Nyt kp 25.

Toi kysymyshän ei sinällään liity asiaan millään tavalla, mutta voinhan mä vastata. Lääkärikäynti tänään lapsettomuusasioissa ja kerroin lääkärille tehneeni noi testit eilen. Verikoe siksi, et tiedetään aliitetaanko Terolutit seuraavassa kierrossa.

Eikös ne tavalliset testit ole herkkyydeltään 20, eli hormonin ollessa tuota luokkaa näyttävät raskauden (yleensä menkkojen alkamispäivänä hormoni on viimeistään tuon verran)

eli minä sanoisin, että olet raskaana :)

Toi kysymyshän ei sinällään liity asiaan millään tavalla, mutta voinhan mä vastata. Lääkärikäynti tänään lapsettomuusasioissa ja kerroin lääkärille tehneeni noi testit eilen. Verikoe siksi, et tiedetään aliitetaanko Terolutit seuraavassa kierrossa.

Ok. Itsekin olen lapsettomuushoidoissa ollut (ja 2 lasta niilläsaanut). Mutta siis raskausestiä ei noin aikaisin tehty.

Eikö ne siellä sanoneet mitään kun soittivat sinulle (tai sinä soitit tulosta)?
Kyllä kai tuo ihan raskauteen viittaa. Olisiko minulla ollut jotain 55 se lukema heti alkuun. Jos oikein muistan. Ja joka 48h han se lukema tuplaantuu.

Anteeksi jos vastasin terävästi ???? Arvelin vaan jo etukäteen, että kuitenkin joku tulee rääpimään päätään et mitvit ja miks jo nyt tehtiin ja odota vaan vielä ???? Sinä et kyllä niin tehnyt vaan kysyit asiallisesti, sorruin siis ennakkoluuloihini ????

Tuo verikoe tehtiin siis päivystyksellisesti kun kerroin lääkärille eilen tekemistäni testeistä. Tuon vastauksen sain labrasta tekstiviestillä ja maanantaina on lääkärin tarkoitus soittaa minulle jatkoista. Tämän käynnin syy oli siis miettiä Terolutteja seuraavaan kiertoon tasaamaan kiertoa. Mutta nyt vissiin näyttää siltä, ettei niitä ehkä tarvitakaan? ????

Anteeksi jos vastasin terävästi ???? Arvelin vaan jo etukäteen, että kuitenkin joku tulee rääpimään päätään et mitvit ja miks jo nyt tehtiin ja odota vaan vielä ???? Sinä et kyllä niin tehnyt vaan kysyit asiallisesti, sorruin siis ennakkoluuloihini ????

Tuo verikoe tehtiin siis päivystyksellisesti kun kerroin lääkärille eilen tekemistäni testeistä. Tuon vastauksen sain labrasta tekstiviestillä ja maanantaina on lääkärin tarkoitus soittaa minulle jatkoista. Tämän käynnin syy oli siis miettiä Terolutteja seuraavaan kiertoon tasaamaan kiertoa. Mutta nyt vissiin näyttää siltä, ettei niitä ehkä tarvitakaan? ????

Ei haittaa :). Kyllä sen HCG:n pitää muuten noin aikaisessa vaiheessa olla 0-5 ettei raskaus ole alkanut, joten hyvältä näyttää :)

Paljon onnea sinulle matkaan!

Yhteistyössä