Mitä ihmettä,ex veti herneen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Siis nyt ulkopuolisen sanaa tilanteeseen.

erosin miesystävästäni vuidenvaihteessa,olin jääny hänen elämässään paitsioon ja tuntui että olin vain joku tilapäisratkaisu hänen elämässään.
toin tämän esiin monesti viimeisen vuoden aikana.
no,ero tuli ja kerroin että haluan jatkaa elämääni ilman häntä koska vaikka kuinka häntä rakastaisin tuntuu etten saa suhteelta mitään. (tämä suhde kesti 3vuotta eikä siinä ollut juuri muuta sisältöä kun seksi,tietysti rakkautta jne mutta käteen ei jäänyt juuri mitään koska miehen motto oli "aika näyttää" kun kyselin tulevaisuudensuunnitelmia)

ero tuli miehelle shokkina ja sitä köytiin läpi pariinkin otteeseen.
itse käänsin katseeni tulevaisuuteen ja elin muutaman kuukauden tavaten pariakin miestä jne. normaalia sinkkuelämää kuitenkin välillä exää tavaten...KUNNES kauttarantain selvisi että hän oli tutkinut puhelimeni.
Kyllä,olin harrastanut seksiä kahden miehen kanssa eron jälkeen.
Tämä on nyt niiin maata mullistava asia että siitä jaksetaan muistuttaa lähes joka kolmannessa lauseessa eikä minuun voi kuulema enää luottaa.

olimme aijemmin keskustelleet siitä,että,yrittäisimme vielä jossainvaiheessa mutta nyt sekin,mahdollisuus on exän mielestä vaakalaudalla.

Äh,lähetin liian aikaisin.

Teinkö väärin harrastaessani seksiä suhteen loppumisen jälkeen?
onko exällä oikeutta lukea puhelintani jossa kaikenlisäksi salasana (joo EI ?)
pitääkö vain koittaa unohtaa koko tyyppi?
nakkelee niskojaan ja aukoo päätään näistä miehistä vaikka itse käy treffeillä ja tekee ties mitä näiden naisten kanssa..

huoh

Se varmaan luulee, että teillä on edelleen vielä suhde kun käyttäytyy noin. Teet selväksi kuinka asiat on ja lopetat tapailun. Tuli rivien välistä jotenkin sellainen olo, että mies haluaa roikottaa sua mukana, jos mitään parempaa ei ilmaannukkaan ja sinä et osaa päästää hänestä irti.

Tuo ihminen tekee mut hulluksi..ei halua kanssani kaikesta päätellen yhteistä tulevaisuutta,ei myöskään halua pitää minua parisuhteessa tyytyvöisenä eikä,erokaan ole mikään vaihtoehto koska en saa olla muiden kanss..tsiisus :o
tai heittää näin että "ole vain muiden kanssa mutta turha tulla takaisn ja vuosien päästä nöet mitä olet menettänyt"..
kerään itseni ja jatkan elämääni..kiitos

[QUOTE="aloittaja";29672298]Tuo ihminen tekee mut hulluksi..ei halua kanssani kaikesta päätellen yhteistä tulevaisuutta,ei myöskään halua pitää minua parisuhteessa tyytyvöisenä eikä,erokaan ole mikään vaihtoehto koska en saa olla muiden kanss..tsiisus :o
tai heittää näin että "ole vain muiden kanssa mutta turha tulla takaisn ja vuosien päästä nöet mitä olet menettänyt"..
kerään itseni ja jatkan elämääni..kiitos[/QUOTE]

Jes! Hyvä! *taputtaa*

no tuota, te erositte vuodenvaihteessa ja mies on ollu siinä uskossa että yritätte jossain vaiheessa edelleen, ootte tapaillukin tässä välissä...ööö, miten minäkin oisin ajatellut että te otatte vaan aikalisän ja katsotte sit uudelleen.
aika nopeeta toimintaa minusta sinulta JOS tää ois ihan niin kuin yllä kirjoitit, eli kyllä pointsit kirjoituksen perusteella sun eksän puolella.

Pari edellistä vastaajaa unohtaa, että mieskin tapaillut muita tässä välissä. Miten hän selittää sen: onko hänellä oikeus katasastaa muitakin, mutta sinulla ei? (Juokse ja lujaa, jos näin on.)

Yhteistyössä