Mitä ihmeen Tshernobyl-kananmunia minulla täällä on?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokki3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokki3

Vieras
tein 4 munan munakkaan. Rikoin ensimmäisen ja kas siinä oli 2 keltuaista. Ja samoin 3 seuraavassa!
Olen 1 kerran aikaisemmin saanut munan jossa 2 keltuaista mutta onko tuo koko paketti täynnä niitä? Poikaa nauratti kun lähti kouluun.
 
Olen kans joskus nähnyt kaks keltuaisen munan, mutta en koko paketillista.

Onks noi ns. kaupan munia vai ostitko joltain kasvattajalta suoraan?

Siel on vissiin jollain kanalla mennyt "laskutaito" sekaisin :)
 
Nämä on ihan Prismasta, eilen ostin15kpl paketin Rainbow-kananmunia.
En raaski rikkoa niitä valmiiksi lisää, mutta aion kyllä katsoa niitä sitten kun teen niistä jotain. Mies ehdotti että kanat ovat saaneet lapsettomuushoitoja =D
 
Nämä on ihan Prismasta, eilen ostin15kpl paketin Rainbow-kananmunia.
En raaski rikkoa niitä valmiiksi lisää, mutta aion kyllä katsoa niitä sitten kun teen niistä jotain. Mies ehdotti että kanat ovat saaneet lapsettomuushoitoja =D

Ahaa.. Rainbowin munissa ei oo niin tarkkaa ilmeisesti tuo laadunvalvonta. Siksi kai ovat halvempiakin. Niissä kalliimmissa munissa harvemmin on tuollaista. Me ostetaan kans Rainbowin luomumunia. Ovat ihan erilaisia kuin ne toiset (kultmuna vai mitä ne olikaan). Keltuainen ei oo niin kirkkaan keltainen, ovat välilä ruskeita ja välilla valkoisia ja saman paketin munien koko ero on isompi. Välillä epäilen, että ovatko ne luomuakaan ollenkaan.
 

Yhteistyössä