R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Ja mulla ei oo rintoja, lantioo eikä mahaakaan, mutta henkkamaukalla olen kokoani suurempi.
Siel on tosi pienet koot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Ja mulla ei oo rintoja, lantioo eikä mahaakaan, mutta henkkamaukalla olen kokoani suurempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no jos se opamoxia käyttää niin ei sen pitäis vetää viinaa!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no jos se opamoxia käyttää niin ei sen pitäis vetää viinaa!!!!![]()
Aika moni tälläsii lääkkeitä käyttelevä kuitenkin vetää ilmeisesti. Täältäkin tullut luettuu, ku ihmiset kysyy neuvoo, paljonko on muka turvallista vetää. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli nyt kun asiaa miettii, niin kaikenmaailman seiskat sun muut roskalehdet käyttää tälläsiä ihmisiä, jotka on ihan pöllyissä ties mistä lääkkeistä, ihan huumaantuneena, hyväkseen. :/
Apu ois varmaan tarpeen, mutta ilmeisesti lööpit ja kyseenalainen kuuluisuus tuntuu avulta tämmöisestä ihmisestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ehkä sen vaatteet on jotain sellasia joustavia ja sellasia joiden kokoa säädellään naruilla ym, joten voihan se sulloutua huomattavasti pienempäänkin kokoon mitä oikeesti on![]()
Sit ne koot saattaa mennä silleen, et jossain on pienempää ja jossain isompaa. Henkkamaukalla esimerkiksi vaatteiden yläosat on mun mielestä aika isoja suhteessa alaosaan.
Ai jaa. Mä joudun taas sieltä ostaa numeroo isomman yläosan ja sitten numeroo pienemmän alaosan.
No mulla ei oo rintoja, mutta kokoon nähden leveähkö lantio. Tai siis mun mielestä normaali.
![]()