Mitä ihmeen lääkettä Tuksu on käyttänyt???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seliseli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seliseli

Vieras
Johanna Tukiainen: Lihoin 10 kiloa masennuksen takia
Tiistai 14.7.2009 klo 10.05

Masennuslääkkeitä Tukiainen kertoo syöneensä pitkän avoliittonsa kariutumisen sekä median paineiden takia.

- Olen joutunut syömään Ketopirin-nimisiä masennuslääkkeitä, joista huomasin vasta nyt, että niiden selosteessa lukee että yhtenä haittavaikutuksena voi olla voimakaskin painonnousu. Lisäksi käyttämäni Opamox rauhoittavat lääkkeet turvottavat, Tukiainen kertoo 7 päivää -lehden verkkosivuilla julkaistavassa blogissaan.

Painonnousu johtuu naisen mukaan lääkkeiden lisäksi myös stressistä. Hän kertoo, ettei ole syönyt eikä juonut yhtään sen enempää, kuin aiempina vuosina. Yksi syy on myös siviilisääty: parisuhteissa ollessaan hän kun on aina hyvässä kunnossa.

- Nyt mulla alkaa tapahtumaan Britney Spears -ilmiö, että olen alkanut turpoamaan kuin pallokala. Se vielä korostuu, kun olen aika lyhyt.

Tukiainen uskoo, että mieli paranee stressikilojen pudotessa. Painonsa - tai kengänkokonsa - kertomista hän ei häpeile.

- Dollsdancers -kuvagalleriassamme on paljon kuvia minusta ja siitä, minkä näköinen oikeasti olen. Olen vuosia ollut samannäköinen kuin esim. kansikuvassamme jossa meillä on punaiset lateksiasut, ja siihen kuntoon aion tulla takaisin. Vaatekokoni on aina ollut 34-36, nyt se on 38. Ei nyt kuitenkaan kauhean suuri vielä sekään. Kengänkokoni mulla on 36-37.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Sellaista masennuslääkettä kuin Ketopirin ei ole olemassakaan! Lähimpänä on Ketipinor, joka on psykoosilääke eikä sillä hoideta pelkkää masennusta.

Mä joudun joskus käyttämään koon 40 vaatteita ja olen reilusti hoikempi kuin tää Tuksu....Tosi sääli jotenkin että en pitää valehdella asioista joista jokainen näkee silmillään että nyt puhuu potaskaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Muodokas nainen.:
Ja vitut sen vaatenumero oo mitää 38!!! varmaa 42-44 ois lähempänä totuutta.

no niinpä... mulla on vaatekoko 38-40, olen 171cm pitkä ja painan 61kg. tuksu on kyllä huomattavasti mua turpeemmassa kunnossa...

Niitä masennuslääkkeitä on miljoona ja niitä ei edes lääkärit kaikkia tiedä. Ja jokaisessa on haittavaikutuksena lihominen. Minä en ole vielä koskaan niillä lihonut. Ja stressistä ja masennuksestakin vain laihdun. Ja olen luullut johanan kokoa reilusti yli 40.

Tuksua kun pistäis neulalla niin suihkuais jotain nestemmäistä ja paineellaa. Älyäis kadota koko säälittävä naikkonen lehtien palstoilta, sääliä ei heru sitten tippaakaan, itehän on tohon pisteeseen ittensä raahannu...

No hei, mitä väliä sillä on, mitä lääkettä joku Tuksu käyttää, tai mikä sen vaatekoko on? Aivan idioottia touhua vatvoa tällaisia.

Mutta - Tuksu taitaa olla ensimmäinen, jonka kuulen olevan paremmassa kunnossa suhteessa eläessään kuin sinkkuna :D.

Ja nuorissa naisissahan ei näitä masennuslääkkeiden käyttäjiä ole? Ilman reseptiäkin on liikakilojen syyksi kerrottu masennus - pitäskö Tuksun olla poikkeus? Säälittävää kritisoida naista, joka yrittää tasapainoilla syöksykierteisen julkisuuden kanssa. Kerran jos toisekin palstalla on itketty henkihieverissä erojen jälkeen..

Kyllä muuten monet masennuslääkkeet lihottaa sekä myös turvottaa ihan todella. Sikäli, että jotkut ihan ennestään laihat ihmiset saattaa lihoa rankasti ylipainoisiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Dollsdancers -kuvagalleriassamme on paljon kuvia minusta ja siitä, minkä näköinen oikeasti olen

Tää on hyvä lause :D En minäkään ole oikeasti tämän näköinen, mä vaan näytän nyt tältä... :xmas:

heheeh

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ehkä sen vaatteet on jotain sellasia joustavia ja sellasia joiden kokoa säädellään naruilla ym, joten voihan se sulloutua huomattavasti pienempäänkin kokoon mitä oikeesti on :D

Sit ne koot saattaa mennä silleen, et jossain on pienempää ja jossain isompaa. Henkkamaukalla esimerkiksi vaatteiden yläosat on mun mielestä aika isoja suhteessa alaosaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
ehkä sen vaatteet on jotain sellasia joustavia ja sellasia joiden kokoa säädellään naruilla ym, joten voihan se sulloutua huomattavasti pienempäänkin kokoon mitä oikeesti on :D

Sit ne koot saattaa mennä silleen, et jossain on pienempää ja jossain isompaa. Henkkamaukalla esimerkiksi vaatteiden yläosat on mun mielestä aika isoja suhteessa alaosaan.

Ai jaa. Mä joudun taas sieltä ostaa numeroo isomman yläosan ja sitten numeroo pienemmän alaosan :D.

Juuri näin! Yläosa saa joskus olla jopa kaksikin kokoa pienempi, mitä normaalisti, mutta alaosat taas saa olla melkein ainakin yhtä kokoa normia isommat...

Ai jaa. Mä joudun taas sieltä ostaa numeroo isomman yläosan ja sitten numeroo pienemmän alaosan :D.

No mulla ei oo rintoja, mutta kokoon nähden leveähkö lantio. Tai siis mun mielestä normaali.

:D

No mulla ei oo rintoja, mutta kokoon nähden leveähkö lantio. Tai siis mun mielestä normaali.

:D

No joo, mulla on isot tissit ja olematon lantio :D

Yhteistyössä