Mitä ihmeellistä on Lindexin tähtivelourhousuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh?

Vieras
Kertokaa mullekin. Kävin huuto.netissä katsomassa ja ihmiset maksavat ihan törkeää hintaa niistä housuista, jotka uutena maksavat 7,95€ ja niitä saa vielä 3 kpl 2:n hinnalla, eli ~6€/housut. Onko ne hyvälaatuisia vai onko niiden väri jotenkin rajatun ajan saatavilla?
Ainakin (minusta ) ihan tavallisen näköiset yksiväriset housut...

Meillä ollut kovassa käytössä (saatiin kolmen lapsen jäljiltä ja edelleen ovat kuin uudet!) ja taas pitäisi hakea kokoa isompaa :)
Ne on kyllä yllättävän laadukkaat, pehmoiset, eivät purista mistään ja kestää pitkään käytössä kun sopii vähän pienemmälle ja isommallekin.
Kovin isoa hintaa en maksaisi käytettynä, kun Lindex on tossa lähistöllä mutta varmasti jos kauempana asuisin, niin voisin maksaakin.

meilläkin tykätään niistä. Harmittaa vaan kun kokoja on vaan oliko se 86 saakka ja ostaisin tolle kolmeveelle mielellään vieläkin niitä. 92cm tarvittais nyt :)

On niitä isompiakin. :)

Siis en tiiä, onko noissa enää sitä tähteä (ei taida olla). Mut sama malli ja matsku. Meidän tirpalla on tälläkin hetkellä päällä koko 92 ja 98:kin on olemassa ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22189991:
On niitä isompiakin. :)

Siis en tiiä, onko noissa enää sitä tähteä (ei taida olla). Mut sama malli ja matsku. Meidän tirpalla on tälläkin hetkellä päällä koko 92 ja 98:kin on olemassa ainakin.

mä kerran katoin lindexillä ni oli joo isompia velour-housuja mutta ne ei ollu saman mallisia. Jotenki paljon kaposempia ja ei niin mukavan näkösiä. No pitää käydä taas kattomassa jos ennen synnytystä ehtii olemaan kaupoilla.

mä kerran katoin lindexillä ni oli joo isompia velour-housuja mutta ne ei ollu saman mallisia. Jotenki paljon kaposempia ja ei niin mukavan näkösiä. No pitää käydä taas kattomassa jos ennen synnytystä ehtii olemaan kaupoilla.

No on noi kapeampia, mut hyvin menee, vaikka meilläkin on vaippapeppu. Siis ei mitenkään tiukkoja tms. :) Ihan hyvä malli leikkivälle.

Ja ap:n kysymykseen: mä tykkään, kun ovat hyvälaatuisia, kestäviä, pehmeitä ja kivoja värejä. Niin ja lämpimiä.