V
"vieras"
Vieras
2.5 valitti eilen vatsaansa ja illalla maha oli löysällä. Tänään maha edelleen kipeä ja ihan vesiripulilla, kuumetta tai oikeestaan lämpöä ja pää kipeä.. Tyttö on maannut vaan koko päivän viltin alla ja lueskellut kirjoja. Lääkettä saatuaan jakso leikkiäkkin, mutta on ihan kalpea ja nuutuneen oloinen... Ikinä ennen ei oo ollu noin poikki, eikä päätä ole ennen särkenyt.
Millon veisitte lääkäriin?
Millon veisitte lääkäriin?