mitä ihan oikeesti tekisit jos vaikka voittaisit jostain suurehkon summan rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnettaren suosikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnettaren suosikki

Vieras
siis useita satoja tuhansia euroja!

minä ainakin maksisin velat pois ja auttelisin lapsia rahallisesti sekä myös sellaisia jotka ihan todella ovat tiukoilla, siis tuntemani henkilöt. ja pitäisin yhden vappa vuoden( vuorotteluvapaan) töistä. Mutta töitä en jättäisi, arjessa on oltava kiinni ja mulle ei ole tärkeää jotkut ulkomaanmatkat, vaatteet, autot sun muut, vaan ihan tavallinen toimeentulo ilman velkoja. Voi että on sitä kiva haaveilla! pienempiä summia olen voittanut ja ne on käytetty hyvin viisaasti.

Maksaisin lainat (asunto+opinto) pois, sekä myös appivanhempien lainat. Ostaisin äidilleni asunnon hänen rakastamastaan kaupungista. Kävisin autokoulun ja ostaisin itselleni jonkin mukavan hybridiauton.
Loput laittaisin säästötilille ja nostelisin sieltä tarpeen mukaan.

Ihanaa onkin haaveilla jostain hyvästä.... Siis ainakin kaikki lainat pois eka. Tai no asunto lainaa vois jäädä. Pääasia että kaikki muut lainat/tilit pois käytöstä. Sit tekisin remontit loppuun ja jäisin jo suosiolla kotiin hoitamaan itseäni.

Mustakin on aivan ihanaa haaveilla jotai isosta raha voitosta, se piristää ja saa mut jaksamaan tätä elämää...
Maksaisin pienet velkani pois ja auttaisin kans köyhiä perheen jäseniäni. Jatkaisin kyllä kouluani, sillä ammattia ei rahalla saa ja hommaisin hevosen :D

ostaisin talon ja maksasin vanhat velat pois sekä itseltäni että porukoiltani. jos rahaa tulis oikein reilusti,niin ostaisin viä iskälle sen unelma auton ja ehkä siskollekkin =)

*maksaisin lainat pois
*maksaisin johonkun luxus vuokrakämppään useamman vuoden vuokran(ei hotsita oma talo kaikkine piha töineen jne).
*veisin oman perheen sekä äitin ja isäpuolen 5tähden hotelliin luxus lomalle(kumpikaa ei oo käyny koskaan lentokoneessa)...

Tietty maksaisin lainamme pois, alkaisin katselemaan tonttia ja soittaisin Kannus-taloille. Vanhempiamme ja sisaruksiamme (lapsineen) auttaisimme myös rahallisesti. Töitä en jättäisi, en usko miehenkään jättävän. Mutta työajan lyhentämistä 4-6 tuntiseksi ainakin ehdottaisin, jäisi enemmän aikaa perheelle. Säästöön ja sijoitukseenkin yrittäisin jotain jättää.

Yhteistyössä